پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/12/10 08:44
رپورتاژ آگهی/
کد خبر: 15580

20 مدل کفش پیاده روی مناسب برای دویدن و استفاده روزمره

انواع متنوعی از کفش های پیاده روی وجود دارند که توسط برندهای مختلف و در رنگ ها و مدل های مختلف تولید شده اند. موضوعی که در رابطه با کفش های پیاده روی اهمیت دارد، جنس و کیفیت آنهاست که باید به گونه ای باشد که در اثر پیاده روی یا دویدن پا دچار آسیب یا خستگی نشود. فروشگاه آل اسپرت در زمینه عرضه لوازم ورزشی و کفش های ورزشی فعالیت می کند. از طریق این فروشگاه می توانید انواع کفش پیاده روی و رانینگ اورجینال و مشابه اورجینال را خریداری کنید.

 

انواع متنوعی از کفش های پیاده روی وجود دارند که توسط برندهای مختلف و در رنگ ها و مدل های مختلف تولید شده اند. موضوعی که در رابطه با کفش های پیاده روی اهمیت دارد، جنس و کیفیت آنهاست که باید به گونه ای باشد که در اثر پیاده روی یا دویدن پا دچار آسیب یا خستگی نشود. فروشگاه آل اسپرت در زمینه عرضه لوازم ورزشی و کفش های ورزشی فعالیت می کند. از طریق این فروشگاه می توانید انواع کفش پیاده روی و رانینگ اورجینال و مشابه اورجینال را خریداری کنید. 

 

خرید کفش پیاده روی اصلا کار اسانی نیست و در هنگام خرید کفش حتما باید نکاتی را مد نظر داشته باشید تا بتوانید کفش مناسب را پیدا کنید. در اینجا نکات مهمی که در زمان خرید کفش رانینگ و پیاده روی باید در نظر بگیرید را بیان کرده ایم. پس از آن 20 مدل کفش یا کتونی مردانه  و کتونی زنانه برای دویدن و پیاده روی روزانه را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید. 

 

کفش پیاده روی زنانه

 

نکاتی که در مورد کفش های پیاده روی باید در نظر بگیرید 

 

جنس کفش و نرم بودن آن 

 

از مهم ترین خصوصیات یک کفش پیاده روی خوب، نرم بودن آن است. در زمان خرید کفش پیاده روی حتما نرم بودن جنس کفش، رویه و زیره آن را چک کنید. کفش نرم مانع از آسیب به پاها یا ستون فقرات شما می شود. 

 

ضخامت استاندارد زیره کفش 

 

زیره کفش باید دارای ضخامت مناسبی باشد و بتوانید ساعت ها با کفش پیاده روی کنید بدون آنکه دچار خستگی یا فشار در پا شوید. زیره مناسب باعث می شود فشاری روی پاها و کمرتان وارد نشود. 

 

تهویه هوای مناسب  

 

جنس کفش باید به گونه ای باشد که جریان هوا به داخل کفش راه یابد. این نکته نیز از مهمترین نکاتی است که در هنگام خرید کفش باید در نظر داشته باشید. انتقال جریان هوا به داخل کفش باعث می شود در طول زمان پیاده روی پاها خنک بمانند و بوی نامطبوع در پاها ایجاد نشود. 

 

وزن سبک 

 

کفش پیاده روی باید سبک باشد. چون افراد معمولا زمان طولانی را به پیاده روی اختصاص می دهند کفش سبک مانع از ایجاد فشار در پاها می شود و در زمان پیاده روی دچار خستگی یا آسیب نخواهید شد. کفش های سنگین می توانند به مرور زمان به ستون فقرات و پاهای شما صدمه جدی وارد کنند. به همین دلیل اصلا برای پیاده روی مناسب نیستند. 

 

10 مدل کفش زنانه مناسب برای پیاده روی و رانینگ 

 

 

1) کتانی رانینگ زنانه نایک Nike Joyride Run AQ2731-602 

 

 از سری کفش های اورجینال موجود در فروشگاه اینترنتی ال اسپورت است که توسط برند نایک طراحی و تولید گشته است و برای پیاده روی در مسافت‌ های طولانی انتخابی عالی است. این کفش هم از نظر رویه و هم از نظر زیره، انعطاف پذیری خوبی دارد و از آسیب دیدن عضلات پا جلوگیری می کند. منافذ ریز به کار رفته در رویه کفش مانع از تعریق و بوی بد در پاها می شوند و جریان هوا را به داخل کفش هدایت می کنند. رنگ های تولید شده این کفش سفید، آبی و نارنجی هستند. 

 

2) کتانی رانینگ زنانه آدیداس طرح اصلی  Adidas Yeezy Boost 350 V2  

 

برند این کتانی رانینگ زنانه آدیداس است و مشابه اورجینال تولید شده است. این کتانی در رنگبندی طوسی، خاکی و مشکی ارائه شده است و از جدیدترین محصولات ارائه شده در فروشگاه آل اسپورت است. 

 

3) کتانی رانینگ زنانه بالنسیاگا طرح اصلی  Balenciaga Triple S Clear Sole trainers 

 

 برند بالنسیاگا این کتانی را که بسیار شیک و زیباست در رنگ ‌های زرد، صورتی، سبز، سفید-صورتی و سفید-آبی تولید کرده است. رنگ های شاد در کنار طراحی بسیار شیک این مدل باعث شده این کفش رانینگ و پیاده روی محبوب خانم ها باشد. در ضمن این مدل مشابه اورجینال می باشد. 

 

4) کتانی رانینگ زنانه  نیوبالانس New Balance Techride W411CP1  

 

یکی از برترین کفش های برند نیوبالانس است. با این کفش می توانید بدون نگرانی از آسیب دیدگی بدوید یا پیاده روی کنید. این کفش علاوه بر داشتن زیره و رویه مناسب و استاندارد، دارای ساختاری مشبک است که باعث می شود هوا داخل کفش جریان داشته باشد. زیره این کفش ضخامت خوبی دارد و فشارهای وارد شده به پا را کم می کند. این کفش در رنگ های متنوع در فروشگاه اینترنتی آل اسپورت موجود است و می توانید همین الان آن را سفارش دهید. 

 

5) کتانی رانینگ زنانه آندر آرمور Under Armour Micro G Optimum 1255125-029  

 

این کتانی از با کیفیت ترین و برترین کفش های برند آندر ارمور است که پا در آن راحت و محکم است. این کفش ترکیب رنگی سفید و مشکی دارد و بسیار شیک است. اگر دونده هستید و به سلامت خود اهمیت می دهید بهتر است کفشی استاندارد و اورجینال انتخاب کنید که کفی ژله ای داشته باشد و پا در آن راحت باشد و اذیت نشود. 

از دیگر خصوصیات این کفش می توان به سبک بودن رویه آن و داشتن منافذ ریز برای انتقال جریان هوا اشاره کرد. هنگام پیاده روی با این کفش به هیچ وجه خسته نخواهید شد. 

 

6) کتانی رانینگ زنانه اسیکس Asics Gel lyte H805L  

 

این مدل نیز از برترین و با کیفیت ترین کفش های برند اسیکس است که با دوام و راحت بوده و برای کسانی که مدت طولانی پیاده روی می‌ کنند یا می دوند، توصیه می شود. رنگ های مختلفی از این کتانی در فروشگاه اسیکس موجود است. می توانید همین الان این کتانی اسیکس را که اورجینال نیز هست از فروشگاه ال اسپورت سفارش دهید. 

 

7) کتانی رانینگ زنانه ریبوک Reebok  Plus  Ultk Track BS8617  

 

یکی دیگر از مدل های پیشنهادی ما برای کفش پیاده روی و رانینگ مدل Reebok  Plus  Ultk Track BS8617 است که  اورجینال بوده و طراحی برند مطرح ریبوک است. این کفش برای پیاده روی های طولانی که روی پا فشار زیادی وارد می شود، انتخابی عالی است. انعطاف پذیری این کفش هم در زیره و هم روی کفش باعث می شود هیچ گونه فشاری به پا وارد نشود. در کل کتانی ریبوک با کیفیت و با دوام است و پیشنهاد می کنیم این کتانی را از فروشگاه آل اسپورت تهیه کنید. 

 

8) کتانی رانینگ زنانه پوما Puma Prowl Alt Satin 19054404  

 

برند پوما این مدل کفش رانینگ را برای پیاده روی و دویدن طراحی و تولید کرده است تا خانم هایی که به سلامتی خود اهمیت می دهند و به صورت روزانه پیاده روی های طولانی مدت انجام می دهند، توانند با خیال راحت و بدون نگرانی از این کفش استفاده کنند. 

 

9) کتانی رانینگ زنانه اسکیچرز Skechers Bountiful Sneakers 12606-BKHP  

 

اسکیچرز از مطرح ترین برندها در زمینه تولید کفش پیاده روی و رانینگ است. کتانی رانینگ زنانه اسکیچرز دارای ظاهری شیک و بروز است و در رنگبندی های مختلف ارائه شده است. طرفداران این برند مسلما این مدل از کفش رانینگ را می پسندند. 

 

10) کتانی رانینگ زنانه نایک Nike Air Zoom Pegasus 37 BQ9647-601  

 

برند نایک از برترین برندها در زمینه تولید کفش است که محصولات آن کیفیت بالایی نیز دارند. افرادی که در کنار کیفیت و دوام کفش به زیبایی آن نیز اهمیت می دهند، حتما این مدل کتانی نایک را باید به سبد خریدشان اضافه کنند. خوشبختانه این مدل اورجینال نیز در فروشگاه آل اسپورت موجود است و می توانید همین الان آن را تهیه کنید. 

 

10 مدل کفش کتانی مردانه برای دویدن یا پیاده روی  

 

1

1) کتانی رانینگ مردانه اسیکس Asics Gel Trainers 1011A862-001 

 

از زیباترین کفش های برند اسیکس برای آقایان است که طرفداران زیادی دارد. این مدل برای پیاده روی بسیار مناسب است و در کنار قیمت مناسبی که دارد می تواند بهترین انتخاب برای آقایان باشد. از برترین خصوصیات آن می‌ توان به ست شدن آن با اکثر لباس ها اشاره کرد. کیفیت و دوام در کنار زیبایی این کتانی باعث شده این کفش از پر فروش های اسیکس باشد. 

 

2) کتانی رانینگ مردانه اسیکس Asics Gel Kayano 27 1011A767  

 

این کتانی اسیکس نیز طراحی زیبایی دارد و بسیار سبک است. رویه این کفش در کنار زیره بادوام و با کیفیت آن، این کفش را انتخابی مناسب برای پیاده روی و رانینگ ساخته است. فناوری GEL از فناوری های به کار رفته در این کفش است که باعث می شود جلوی فشار و ضرباتی که از زمین به پا وارد می شود، گرفته شود و بعد از پیاده روی یا دویدن دچار پا درد نشوید. 

 

3) کتانی رانینگ مردانه آدیداس طرح اصلی Adidas Yeezy Boost 350 V2 Earth Blue 

 

این کتانی مشابه اورجینال بوده و در رنگ خاکی آبی در فروشگاه آل اسپورت موجود است. از ویژگی های این کتانی می توان به طراحی شیک و بروز در کنار ساختار با کیفیت آن اشاره کرد. 

 

4) کتانی رانینگ نایک طرح اصلی  Nike Air Zoom Spiridon Cage 2

این کتانی نیز مشابه اورجینال است و رنگ زیبای نقره ای این کفش به اضافه ی کیفیت و دوام آن باعث شده در بین آقایان از محبوبیت برخوردار باشد. 

 

5) کتانی رانینگ مردانه ریبوک Reebok Hurtle Walk EG0200 

 

کتانی رانینگ مردانه ریبوک، اورجینال است و انتخاب مناسبی برای پیاده روی و دویدن است که فشارهای وارد شده از زمین به کف پا را کنترل می کند. کیفیت و طراحی جذاب این کتانی باعث شده طرفداران مخصوص به خود را داشته باشد. زیره این کفش از جنس لاستیک است که عمر و ماندگاری کفش را بالا می برد و از ساییدگی آن جلوگیری می کند. 

 

6) کتانی رانینگ مردانه آدیداس Adidas Duramo 6 M21581 

 

این مدل کتانی رانینگ آدیداس نیز اورجینال بوده و به دلیل ساختار سبکی که دارد برای پیمودن مسافت های طولانی مناسب است. این کفش انعطاف پذیری زیادی دارد و مانع از درد یا آسیب دیدن عضلات پا می شود. رویه ی پارچه ای آن باعث می شود جریان هوا به راحتی به داخل کفش جریان یابد و مانع از بوی بد و تعریق در پا می گردد. می توانید این کفش اورجینال ادیداس را همین الان از آل اسپورت سفارش دهید. 

 

7) کتانی رانینگ مردانه پوما Puma Aril Blaze 36033501  

 

برند پوما این مدل کفش رانینگ را بررای آقایانی که دوام و کیفیت یک کفش برایشان اهمیت دارد، تولید کرده است. بااستفاده از این کفش در هنگام پیاده روی و رانینگ به هیچ عنوان روی عضلات پا و کف پا فشار وارد نمی شود. این کفش بسیار سبک، نرم و قابل انعطاف است. 

 

8) کتانی رانینگ آدیداس طرح اصلی مشکی Adidas Yeezy Boost Black 

 

این کفش مشابه اورجینال بوده و طراحی زیبا و شیک آن باعث شده انتخابی مناسب برای افرادی که به دنبال کفش با کیفیت در کنار ظاهری زیبا برای پیاده روی می گردند باشد. 

 

9) کتانی رانینگ مردانه نیوبالانس New Balance 430 V1 ME430S1  

 

این کفش اورجینال توسط برند نیو بالانس طراحی شده است و به ورزشکاران اجازه می دهد مدت زمان طولانی تری بتوانند بدوند بدون اینکه نگران آسیب دیدن پاهای خود باشند. زیره این کفش پلاستیکی است که از ساییده شدن یا پاره شدن کفش در هنگام دویدن جلوگیری می کند. این کفش را در رنگ دلخواه خود می توانید از فروشگاه آل اسپورت خریداری کنید. 

 

10) کتانی رانینگ مردانه ریبوک Reebok Lite 2 FW8025  

 

برند ریبوک این کفش کتانی را برای آقایانی که مدت زمان طولانی می خواهند پیاده روی کنند و به کیفیت و دوام کفش اهمیت می دهند، طراحی کرده است. جنس این کفش بسیار نرم و سبک بوده و انعطاف پذیر می باشد. 

می توانید این کتونی ها را با قیمت مناسب از فروشگاه آل اسپورت تهیه کنید. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3ekmka