جمعه 18 اسفند 1402 - 08 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/11/03 05:54
کد خبر: 15209

قیمت طلا و سکه و دلار در بازار امروز 3 دی + جدول

درحالی که همزمان با افت کاهش قیمت دلار، قیمت هر گرم طلا تا زیر یک میلیون تومان هم ارزان شده بود امروز مجددا طلا به بالای یک میلیون بازگشت.

درحالی که همزمان با افت کاهش قیمت دلار، قیمت هر گرم طلا تا زیر یک میلیون تومان هم ارزان شده بود، در پایان هفته اخیر، هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار با نرخ یک میلیون و ۳۵ هزار معامله شد.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران، قیمت سکه تمام طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۲۰۱ تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید ۱۰ میلیون و ۴۳۸ هزار تومان، نیم‌سکه پنج میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب سه میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و دو میلیون و ۲۵۰ هزار تومان بوده است.

 

در ادامه آخرین قیمت انواع ارز و طلا را مشاهده می‌کنید.

 

 

قیمت-طلا-ارز-۳-بهمن-۹۹

 

 

قیمت طلا دیروز 2 دی 

در حالی که پس از جهش قیمت طلا در جلسه قبل به دلیل امیدواری به طرح محرک اقتصادی دولت بایدن سرمایه گذاران اقدام به برداشت سود کرده اند، قیمت طلا امروز شاهد کاهش بود و از بالاترین رقم 2 هفته اخیر فاصله گرفت.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا که اوایل امروز به بالاترین رقم از 8 ژانویه یعنی 1871 دلار و 75 سنت رسیده بود، با 0.08 درصد افت نسبت به رقم پایانی جلسه قبل به 1870 دلار و 40 سنت رسید. قیمت طلا در معاملات آتی امروز برای تحویل در ماه آوریل نیز با 0.28 درصد رشد به 1871 دلار و 80 سنت رسید.

جو بایدن رئیس جمهوری جدید آمریکا دیشب پس از به جای آوردن مراسم سوگند، چند دستور اجرایی را صادر کرد تا برخی از اقدامات جنجالی دوره ریاست جمهوری ترامپ را لغو نماید.

در همین حال تعداد تلفات ویروس کرونا در آمریکا روز گذشته از 400 هزار نفر فراتر رفت. در انگلیس نیز تعداد تلفات روزانه به رقمی بی سابقه رسید.

سازمان بهداشت جهانی قصد دارد طی هفته ها و ماه های آینده چند واکسن مقابله با کرونا را که توسط شرکت های غربی و چینی تولید شده تایید نماید.

بانک مرکزی اروپا قرار است در نشست امروز خود سیاست پولی انبساطی خود را بدون تغییر حفظ کند، اما در عین حال با توجه به گسترش موج دوم کرونا که چشم انداز اقتصادی این منطقه را تیره و تار کرده، راه را برای اقدامات محرک مالی بیشتر باز بگذارد.

در سایر بازارها، قیمت نقره امروز با 0.2 درصد افت به 25 دلار و 75 سنت رسید. قیمت پلاتین هم با نیم درصد افت به 1103 دلار و 51 سنت رسید و پالادیوم با رشدی 0.3 درصدی به رقم 2379 دلار و 28 سنت رسید.

 

 

آخرین قیمت طلا، سکه، دلار، یورو و سایر ارزها در دوم بهمن ۱۳۹۹ به شرح زیر است:

 

 

قیمت طلا و سکه    قیمت (ریال)
  هر انس طلا ۱,۸۷۲.۹۶
  هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۰,۰۸۸,۱۴۰
سکه طرح قدیم ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سکه طرح جدید ۱۰۴,۰۰۰,۰۰۰
  نیم سکه ۵۵,۵۰۰,۰۰۰
  ربع سکه ۳۵,۰۰۰,۰۰۰
یک گرمی ۲۲,۰۰۰,۰۰۰
قیمت ارز    قیمت (ریال)
دلار ۲۲۶,۵۰۰
دلار (نیما) ۲۲۸,۷۶۳
یورو ۲۷۴,۰۰۰
  پوند انگلیس ۳۰۳,۲۳۵
درهم ۶۰,۸۵۰
  یوآن چین ۳۳,۰۰۰
  لیر ترکیه ۳۲,۴۱۱
قیمت ارز دیجیتال    قیمت (ریال)
  بیت کوین ۳۴,۶۷۳.۲
  اتریوم ۱,۳۰۹.۰۳

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gdkz5