پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/10/21 15:03
رپرتاژ/
کد خبر: 15043

مهندس سیده شهره موسوی در فدراسیون فوتبال

هم‌زمان با شروع ثبت‌نام داوطلبان عضویت در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مهندس سیده شهره موسوی با حضور در محل فدراسیون فوتبال نسبت به ثبت‌نام اقدام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی روابط عمومی شبکه بادران: مدیرعامل باشگاه فوتبال بادران بزرگ که بیش از پنج سال سابقه تیم داری را در کارنامه دارد در ترکیبی متشکل از نیروهای کارآمد و توانمند و به عنوان نایب رئیس(رئیس کمیته بانوان) در این دوره از انتخابات حضور پیدا کرده است.

 

مهندس سیده شهره موسوی مدیرعامل باشگاه بادران بزرگ با توجه به سوابق ارزشمند و درخشان مدیریتی در حوزه ورزش حرفه‌ای ،به عنوان نایب رئیس بانوان از سوی شهاب الدین عزیزی خادم داوطلب ریاست فدراسیون فوتبال در این دوره معرفی شده است.

 

مهندس موسوی پیش از ثبت‌نام در گفتگویی هدف از حضور در انتخابات را توجه جدی‌تر ،انسجام ،سازماندهی و حرفه‌ای‌تر شدن ورزش فوتبال و به‌ویژه در بخش بانوان اعلام کرد و گفت: با توجه به علایق ،ظرفیت‌ها و توانایی‌ها ،یقین دارم با حضور در انتخابات و قرار گرفتن در ترکیب ائتلاف شاهد اتفاق‌های خوبی در زمینه فوتبال کشور خواهیم بود.

 

داوطلب عضویت نایب رئیسی فدراسیون فوتبال به ضرورت ارتقا و رشد فوتبال زنان و مهیا ساختن شرایط برای شرکت تمامی رشته‌های فوتبال بانوان در تورنمنت‌های داخلی و بین‌المللی بر مشارکت دادن بانوان در سیاست‌ها و تصمیمات فدراسیون تأکید کرد.

 

 شهاب الدین عزیزی خادم که برای کسب ریاست فدراسیون فوتبال ثبت‌نام کرده از منصور قنبرزاده و حیدر بهاروند نیز به عنوان نایب رئیس اول و دوم یاد کرده است.

 

گفتنی است بعد از تأیید اساسنامه فدراسیون فوتبال در کنفدراسیون فوتبال آسیا و همچنین فیفا مقدمات برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال در دستور کار فدراسیون فوتبال کشور قرار گرفت.

 

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته انتخابات فدراسیون فوتبال دهم اسفندماه بعد از انجام مراحل قانونی و تائید صلاحیت شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود.

 

ثبت‌نام برای داوطلبان پست‌های ریاست و نایب رئیسی فدراسیون فوتبال تا روز شنبه مورخ بیستم دی‌ماه جاری ادامه خواهد داشت.

 

 

رپرتاژ /

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4v5qqp