پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/10/05 07:56
رپورتاژ/
کد خبر: 14921

آیا وقت و تخصص کافی برای رسیدگی به امور فنی و لوله کشی منزل و کسب و کارتان را ندارید ؟

امروزه تقریبا همه منازل و ساختمان های کشور دارای لوله کشی آب گاز می باشد. همچنین ، در یک سری از ساختمان ها و سازه ها لوله کشی آتش نشانی و اطفاء حریق به کار می رود. آریا سازه مجموعه ای است که با کادری مجرب و خدمات با کیفیت آماده به خدمت رسانی 24 ساعته به شهروندان عزیز جهت نصب تعمیر و اجرای پروژه های لوله کشی در انواع مقیاس ها می باشد چنانچه به دنبال مجموعه هستید که در زمینه لوله کشی تخصص و کیفیت کافی ، کادری آماده به خدمت و از همه مهمتر قیمت مناسب داشته باشد می توانید به آریا سازه اعتماد کنید.

بدنه اصلی خبر[

با توجه به اینکه امروزه اکثر منازل و ساختمان ها مجهز به انواع لوله کشی می باشد با این وجود گاهاً نیاز به تعمیر، نصب و نظارت به انواع لوله کشی در برخی مناطق وجود دارد . چنانچه به دنبال مجموعه با کادری متخصص و حرفه ای هستید می توانید از خدمات آریا ساز بهره ببرید.

 جهت هر گونه خدمات لوله کشی و رفع عیب آن با آریا سازه تماس بگیرید.

 

 

چگونه از آریا سازه خدمات دریافت کنیم؟

برای در یافت خدمات از آریا سازه کافیست با شماره 09121465259 در تماس باشید.

 

تعمیرات لوله کشی گاز

اگر چه در نگاه اول لوله کشی گاز امری ساده و بدون درد سر به نظر برسد  اما ، این یک کار حرفه ای است که نیاز به تجربه و مهارت دارد. همچنین باید در مورد انواع لوله ها ، معماری داخلی ساختمان و تاسیسات لوله کشی دانش و اطلاعات کافی داشته باشیم.

 تعمیرات لوله کشی گاز

در صورتی که تعمیرات کلی باشد ، به تأیید شرکت گاز نیاز دارد. تعمیر و نشتی لوله های گاز حتی وقتی به نظر می رسد تمام اتصالات و لوله های گاز به درستی نصب شده اند ، گاهی اوقات ممکن است به دلایل متفافتی نشت گاز رخ دهد. نشت گاز خطرات بسیار مانند مسمویت را ایجاد می کند و در بعضی موارد این مسمومیت با مونوکسید کربن در انسان و حیوانات ایجاد میشود.

تقریباً همه خانواده های شهری و بیشتر اهالی روستا از انرژی گاز برای پخت و پز ، گرمایش خانه و استحمام استفاده می کنند. اما این ماده مفید بسیار قابل اشتعال است و ممکن است اتفاقات ناگوار و جبران ناپذیری را ایجاد کند. بنابراین بهتر است هر از چند گاهی جهت بررسی سیستم لوله کشی گاز با یکی از مجموعه های فعال در این زمینه تماس بگیرید تا همه بررسی های لازم جهت اطمینان خاطر و امنیت انجام شود.

چگونه از آریا سازه خدمات دریافت کنیم؟

برای در یافت خدمات از آریا سازه کافیست با شماره 09121465259 در تماس باشید.

 

 

جهت مشاهده  همه خدمات لوله کشی گاز ---------->  کلیک کنید

 

 

لوله کشی آب و فاضلاب

آب مورد نیاز برای ساختمان از طریق سیستم لوله کشی تامین می شود، از این رو لوله کشی آب و فاضلاب یکی از امور بسیار مهم در ساختمان سازی است که اجرای اصولی آن طول عمر ساختمان را بالا برده و از خسارات هزینه بردار می کاهد. این سیستم، لوله های انتقال آب را در کل ساختمان توزیع می کند و آب مصرفی را برای مکان هایی نظیر حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه را فراهم می نماید. علاوه بر آن این سیستم برای دفع فاضلاب و پسماند های ساختمان نیز کارایی دارد.

لوله کشی استاندارد از نظر اقتصادی بسیار مقرون بصرفه است و منجر به کاهش هزینه های احتمالی تعمیر و آسیب دیدگی نظیر ترکیدگی لوله  می شود. علاوه بر آن ایمنی را برای ساختمان به ارمغان می آورد و سرعت آب و فاضلاب را در لوله ها کنترل می کند. در ادامه این مطلب به بررسی نکات مهم در لوله کشی آب و فاضلاب می پردازیم با ما همراه باشید.

 

 

لوله کشی آب و فاضلاب آریا سازه

درحال حاظر با توجه به مشکلات رایج لوله کشی آب و فاضلاب در استان تهران و سایر شهرستان ها آریا سازه قصد داشته تا با کادری مجرب و متخصص آماده به خدمت مشکلات هموطنان عزیز در زمینه لوله کشی آب و فاضلاب را رفع کرده و همچنین آماده مشاکرت در پروژه های تاسیساتی در سراسر کشور میباشد.

 

 

J94511692

 

جهت مشاهده  همه خدمات لوله کشی آب و فاضلاب ----------> کلیک کنید

 

چگونه از آریا سازه خدمات دریافت کنیم؟

برای در یافت خدمات از آریا سازه کافیست با شماره 09121465259 در تماس باشید

 

لوله کشی آتش نشانی

در صنعت ساختمان سازی ایجاد آرامش و ایجاد فضای امن برای ساکنان و لزوم محافظت از جان مردم در برابر آتش سوزی یکی از وظایف خطیر سازندگان کشور است.

 

اگرچه قوانین ساختمانی کشور برای اکثر سیستم های نصب مقرراتی وضع می کند ، اما متأسفانه برای سیستم های جامع اطفا حریق ، مقررات جامع و مفهومی تاکنون وضع نشده است. با این حال ، اخیراً ، بسیاری از شهرداری ها سازندگان را ملزم به راه اندازی و نصب تجهیزات اطفا حریق و تجهیزات مورد تأیید آتش جهت دریافت مجوزهای اتمام ساختمانهای نسبتاً بزرگ کرده اند.

 

تاسیسات اطفا حریق شامل سیستم اعلام حریق و اطفا حریق است که لوله کشی اطفا حریق بخشی از سیستم لوله کشی آتش نشانی است.

 

 

جهت مشاهده  همه خدمات لوله کشی آتش نشانی  ----------> کلیک کنید

 

 

چگونه از آریا سازه خدمات دریافت کنیم؟

برای در یافت خدمات از آریا سازه کافیست با شماره 09121465259 در تماس باشید.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xqqzw