پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/27 06:38
کد خبر: 14711

قیمت خودرو در مسیر سقوط + جدول قیمت ها

بازار خودرو هفته جاری را نیز در حالی به پایان برد که قیمت‌ها در انواع خودرو این بازار نسبت به ابتدای هفته جاری پایین تر آمده است و برخی از انواع دیگر آن نیز با قیمتی بالاتر از ابتدای هفته معامله می‌شوند.

بازار خودرو طی سه هفته اخیر روند افزایشی را می‌پیماید و این افزایش قیمت‌ها در حالی در هفته گذشته شدت گرفت که حجم خرید و فروش در این بازار به حداقل رسیده و رکود در بازار خودرو حکم فرما است.

 

مسیر بازار خودرو در هفته جاری تغییر کرد و در حالی که این بازار تا هفته گذشته در مسیر افزایشی در حرکت بود طی چند روز اخیر آرامش نسبی در این بازار حکم فرما شد و قیمت‌ها در این بازار رو به کاهش رفتند و در این بین ریزش قیمت‌ها در آخرین روز هفته جاری در حالی شدت گرفت که حجم معاملات در بازار خودرو با نزدیک شدن به تعطیلات آخر هفته بیش از قبل کاهش پیدا کرده است.​

 

کاهش قیمت‌ها در بازار خودرو طی چند روز اخیر به شکلی بوده است که خودرو کوئیک آر از ۱۵۰ میلیون تومان امروز به ۱۴۶ میلیون تومان رسیده است و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ نیز همین حالت را دارد به طوری که نرخ آن از ۱۹۵ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۱۸۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است و یا پژو ۲۰۶ تیپ ۵ از ۲۵۵ میلیون در ابتدای هفته جاری امروز به نرخ ۲۴۸ میلیون تومان رسیده است.

این کاهش نرخ در انواع خودروهای دیگر بازار نیز دیده می‌شود به طوری که تیبا ۲ از ۱۲۹ میلیون تومان در ابتدای هفته جاری امروز به نرخ ۱۲۲ میلیون تومان معامله می‌شود و یا خودرو دنا پلاس توربو اتوماتیک در حالی امروز ۴۲۵ میلیون تومان نرخ خورده است که این خودرو در ابتدای هفته جاری به نرخ ۴۴۰ میلیون تومان معامله می‌شده است.

در بین انواع خودروهای مونتاژ اما پژو ۲۰۰۸ مدل ۹۹ کماکان ۹۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود و کیا سراتو مونتاژ نیز امروز ۷۸۰ میلیون تومان نرخ خورده است و سیتروئن سی ۳ نیز امروز به نرخ ۸۴۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

در بین این کاهش قیمت‌ها اما نرخ پراید ۱۳۱ از ۱۰۵میلیون تومان در ابتدای هفته جاری امروز با در نظر گرفتن کاهش نرخ آن در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۰۷ میلیون تومان رسیده است.

 

 

قیمت روز خودروهای پرفروش در جدول زیر آمده است:

خودرو

 
منبع: خبر آنلاین
 

کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3kee5d