سه‌شنبه 29 اسفند 1402 - 19 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/25 03:17
کد خبر: 13988

یارانه جدید به این افراد تعلق می گیرد + شرایط ثبت نام

مسوولین اقتصادی برای افرادی که از ثبت نام آن جاماندند خبر خوشی دارد و هر شخصی که در زمان ثبت نام یارانه نتوانست در سیستم ثبت نام کند فرصت مجدد پیدا میکند. توضیحاتی در مورد خبر خوش برای جاماندگان یارانه و نحوه ثبت نام جاماندگان یارانه 99 ارائه می شود.

معاصر سخنگوی کمسیون اقتصادی مجلس امروز به جاماندگان یارانه خبر خوشی داد. وی گفت که هر شخصی که در زمان ثبت نام یارانه نتوانست در سیستم ثبت نام کند فرصت مجدد پیدا میکند. سایت ثبت نام یارانه در فرصت باقی مانده فعال می شود و متقاضیان میتوانند با ورود به سایت یارانه در سامانه ثبت نام کنند.

 

 

فرصت دوباره به جاماندگان یارانه 

یارانه نقدی هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود . یارانه معیشتی نیز از دیگر طرح های دولت برای کمک به مردم بوده است . در ادامه به بررسی ثبت نام جاماندگان یارانه می پردازیم . 

مهدی طغیانی پیرامون طرح جاماندگان دریافت یارانه اظهار کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای حمایت از اقشار آسیب و طرح تأمین کالاهای اساسی، پیشنهادی با عنوان طرح جاماندگان دریافت یارانه مطرح کردند که بر اساس آن افرادی که در زمان ثبت نام یارانه‌ها به دلیل عدم دسترسی به سیستم‌های اینترنتی و مراکز ثبت نام از ثبت نام جا ماندند فرصت ثبت نام مجدد خواهند یافت.

وی افزود: هنوز طرح تأمین کالاهای اساسی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به صورت کامل جمع بندی نشده است و متأسفانه بلافاصله بعد از مطرح شدن آن در صحن علنی رسانه‌ای شد؛ در صورتی که برخی از موارد این طرح حتی هنوز در صحن مطرح نشده است.

 

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به منابع مالی طرح تأمین کالاهای اساسی گفت: مجلس شورای اسلامی پیرامون منابع این طرح پیشنهاداتی را مطرح کرده است، اما دولت در حال حاضر دولت منابع پیش بینی شده را غیر قابل واقعی توصیف کرده است.

 

طغیانی در ادامه گفت: در صورتی که طرح تأمین کالاهای اساسی در مجلس شورای اسلامی جمع بندی نشود و به صورت مصوبه فعلی به شورای نگهبان راه یابد، مغایر با اصل ۷۵ قانون اساسی شناخته می‌شود؛ بنابراین در صورتی طرح تأمین کالاهای اساسی از شورای نگهبان عبور می‌کند که منابع معین مورد تأیید دولت برای این طرح پیشنهاد شود در غیر این صورت این طرح برای دولت بار مالی خواهد داشت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p5ryl