دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/06 06:19
رپورتاژ/آگهی
کد خبر: 13452

رسپینا؛ کامل ترین سامانه خرید بلیط قطار تهران خرمشهر ارزان قیمت

سفر با قطار همیشه در لیست بهترین و ارزان ترین شیوه ها برای طی کردن مسیر می باشد و به همین دلیل ناوگان ریلی کشورمان در چند سال اخیر با تغییر و تحول زیادی مواجه شده است. با توجه به تنوع زیاد در امکانات هر یک از قطارها و تفاوت هایی که در قیمت آنها وجود دارد، اغلب افراد به دنبال روش های مناسب و کاربردی برای دست یافتن به بهترین و ارزان ترین بلیط در مدت زمان کوتاه هستند. سایت خرید بلیط قطار رسپینا یکی از جامع ترین گزینه ها در این زمینه می باشد که چند قابلیت منحصر به فرد داشته و شرایط را برای خرید بلیط ارزان فراهم نموده است.

سفر با قطار همیشه در لیست بهترین و ارزان ترین شیوه ها برای طی کردن مسیر می باشد و به همین دلیل ناوگان ریلی کشورمان در چند سال اخیر با تغییر و تحول زیادی مواجه شده است. با توجه به تنوع زیاد در امکانات هر یک از قطارها و تفاوت هایی که در قیمت آنها وجود دارد، اغلب افراد به دنبال روش های مناسب و کاربردی برای دست یافتن به بهترین و ارزان ترین بلیط در مدت زمان کوتاه هستند. سایت خرید بلیط قطار رسپینا یکی از جامع ترین گزینه ها در این زمینه می باشد که چند قابلیت منحصر به فرد داشته و شرایط را برای خرید بلیط ارزان فراهم نموده است.

 

خرید اینترنتی بلیط قطار تهران خرمشهر

همان طور که اشاره شد، تنوع در قطارها بسیار زیاد می باشد و به همین دلیل لازم است قبل از خرید بلیط، شرایط هر یک را با هم مقایسه کنید تا در نهایت بهترین گزینه را انتخاب نمایید. رسپینا با فراهم کردن امکان خرید اینترنتی بلیط قطار و پوشش تمام قطارهای موجود در ناوگان ریلی کشورمان، شرایطی را فراهم نموده است تا براحتی مقایسه مناسبی قبل از خرید بلیط قطار تهران خرمشهر داشته باشید. علاوه براین، با خرید اینترنتی بلیط می توان قبل از تکمیل شدن ظرفیت قطارهای ارزان و با کیفیت، بلیط را رزرو نمود.

 

 

X26898224

 

خرید بلیط قطر خرمشهر تهران فدک

قطارهای موجود در مسیر تهران خرمشهر و بالعکس شامل قطار فدک و کرخه می باشد که کاملا با هم متفاوت می باشند. با توجه به لوکس بودن قطارهای فدک، قیمت بلیط قطار خرمشهر تهران با این قطارها گران تر از کرخه می باشد، اما شرایط داخلی این قطارها به گونه ایست که اغلب افراد سفر با فدک را ترجیح می دهند. بلیط قطار فدک در گروه های معمولی، بیزینس و ویژه و بلیط با عصرانه به فروش می رسند که هر یک دارای شرایط و امکانات متفاوتی هستند. بهترین و لوکس ترین و البته گران ترین بلیط را در گروه بلیط های ویژه فدک می توان جستجو کرد.

 

کوپه ی این قطار بسیار مجهز است و امکانات یک سفر راحت را برای مسافران مهیا کرده است. در هر کوپه ی چهار نفره، چهار تخت خواب تعبیه شده که درست متناسب با ارگونومی بدن است. با قطار فدک، در هر فصل سال که می خواهید با خیال راحت سفر کنید، نه سردتان می شود و نه از گرما می پزید؛ تنظیم دمای داخل کوپه دست خودتان است و می توانید آن را بین دمای 22 تا 26 درجه‌ی سانتی‌گراد تنظیم کنید. سیستم هایی درون هر کوپه وجود دارد که می توانید نور و صدای محیط را تنظیم کنید. از دیگر امکانات این کوپه ها، میز مجزای غذا خوری،  سیستم صوتی و تصویری پیشرفته IPTV با قابلیت هایی از قبیل انتخاب فیلم، موسیقی، اعلام اطلاعات موقعیت مکانی قطار، اعلام وضعیت آب و هوا و احضار مهمان‌دار و پر طرفدارترین آنها، سامانه Wifi داخلی و سیستم GPS است که شما را در طول مسیر سرگرم می کند.

خرید بلیط ارزان قطار خرمشهر تهران

علاوه بر پوشش قطارهای لوکس فدک، رسپینا امکان خرید بلیط از قطارهای ارزان قیمت را نیز فراهم نموده است. ارزان ترین بلیط قطار خرمشهر تهران توسط قطارهای کوپه ای کرخه ارائه میشود که در گروه قطارهای 4 ستاره و 4 تخته قرار دارد. این قطار متعلق به شرکت بن ریل بوده و به نام قطار پرستو نیز شناخته شده می باشد.

 

 

Capture

 

استرداد بلیط قطار تهران خرمشهر

علاوه بر فراهم کردن امکان خرید اینترنتی بلیط قطارهای ارزان قیمت و لوکس، لازم است سایت مورد نظر برای تهیه بلیط امکان استرداد را نیز فراهم کرده باشد. با توجه به اینکه پس از خرید بلیط ممکن است به دلایل مختلف مجبور به تغییر برنامه سفر شوید، لذا در این شرایط می توان با استرداد بلیط مبلغی از هزینه بلیط را دریافت نمایید. البته با توجه به مدت زمان باقی مانده تا زمان حرکت قطار درصد جریمه کنسلی محاسبه و از مبلغ بلیط کسر خواهد شد. با توجه به اهمیت زیاد زمان در استرداد بلیط های قطار، رسپینا شرایطی را فراهم نموده است تا بتوان به صورت آنلاین نسبت به استرداد بلیط اقدام کرد.

 

پشتیبانی 24 ساعته خرید بلیط قطار

در تمام خریدهای اینترنتی ممکن است با مشکلاتی از قبیل قطعی جریان برق و اینترنتی و خطاهای سیستمی مختلف مواجه شوید. برای رفع این مشکلات و سوالات و ابهاماتی که ممکن است برای مسافران بوجود آید، رسپینا تیمی از کارشناسان حرفه ای را در گروه پشتیبانی 24 ساعته در نظر گرفته است. با این امکان در هر ساعت از شبانه روز اگر با سوال و ابهام یا مشکلی در خرید اینترنتی بلیط قطار تهران خرمشهر و سایر مسیرها مواجه شدید، کافیست با تیم پشتیبانی 24 ساعته تماس بگیرید.

 

خرید بلیط قطار تهران خرمشهر با اپلیکیشن رسپینا

در دنیای امروز اغلب افراد در جیب یا کیف خود گوشی تلفن همراه متصل به اینترنت داشته و بسیاری از کارهای روزمره نیز با آن انجام میشود. به منظور افزایش سطح رضایت و آسایش مسافران، رسپینا تمام خدمات و سرویس های خود را از طریق اپلیکیشن اندروید و ios خود در اختیار همگان قرار داده است. این اپلیکیشن بسیار جامع بوده و سرویس های ارائه شده بر روی آن همگی از امکان استرداد آنلاین و پشتیبانی 24 ساعته برخوردار می باشند. همچنین لازم به ذکر است که این برنامه دارای ظاهری بسیار زیبایی بوده و رابط کاربری آن کامل آسان و بدون ابهام طراحی شده است.

 

خرید بلیط قطار خرمشهر تهران رسپینا

برای خرید بلیط قطار خرمشهر تهران در هر ساعت از شبانه روز کافیست وارد سایت respina24.ir شوید و از منوی بلیط قطار نسبت به خرید بلیط اقدام نمایید. این سامانه همچنین امکان خرید اینترنتی بلیط هواپیما داخلی و خارجی، رزرو هتل داخلی و خارجی، خرید آنلاین تورهای داخلی و خارجی بسیار متنوع و خرید بلیط اتوبوس و بیمه مسافرتی را فراهم نموده است. با رسپینا روی زمین نمی مانید...

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/39yox4