چهارشنبه 23 اسفند 1402 - 13 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/01 19:04
کد خبر: 13330

آیین رونمایی از کارت هواداری باشگاه پرسپولیس با حضور مدیران ارشد بانک گردشگری و باشگاه پرسپولیس برگزار شد

بانک گردشگری حامی اصلی تیم پرسپولیس تهران به پاس سال­ها حمایت و همراهی هواداران این باشگاه و قدردانی از حضور پرشور و غرورآفرین آن­ها از کارت هواداری تیم پرسپولیس و خدمات ویژه­ی آن رونمایی کرد. یکی از بهترین انواع ارتباط تیم و هواداران، باشگاه هواداری و ارائه خدماتی همچون کارت هواداری است، یک هواداری حسابی با کارت هواداری پرسپولیس محقق می­شود.

بانک گردشگری حامی اصلی تیم پرسپولیس تهران به پاس سال­ها حمایت و همراهی هواداران این باشگاه و قدردانی از حضور پرشور و غرورآفرین آن­ها از کارت هواداری تیم پرسپولیس و خدمات ویژه­ی آن رونمایی کرد. یکی از بهترین انواع ارتباط تیم و هواداران، باشگاه هواداری و ارائه خدماتی همچون کارت هواداری است، یک هواداری حسابی با کارت هواداری پرسپولیس محقق می­شود.

 

بانک گردشگری یکی از بانک­های دوستدار و حامی ورزش با ارائه کارت هواداری و خدمات متنوع و ویژه، سعی داشته تا شرایطی مطلوبی را برای هواداران و همراهان تیم پرسپولیس ایجاد کند و در عین حال تعامل بین هواداران و تیم را تقویت کند. امکانات این کارت­ها در زمینه خدمات بانکی و کارگزاری، گردشگری، حمل­ونقل، اقامت، هتل، مراکز خرید و تفریحی ، بیمه، تعمیرات خودرو و .... هستند.

همچنین خدمات درنظر گرفته شده برای کارت­های هواداری و باشگاه هواداران محدود به خدمات حال حاضر نیست و به صورت مداوم امکانات مختلفی به لیست امکانات قابل ارائه اضافه می­شود و حتی امکان اعطای سهام بانک نیز به این گروه در آینده­ای نزدیک فراهم می شود.

به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، طرفداران و هواداران تیم توانمند و غرورآفرین پرسپولیس که در سال­های متمادی حمایت خود را از تیم پرسپولیس دریغ نکرده­اند می­توانند زین پس از امکانات و شرایط ویژه­ی باشگاه مشتریان و کارت هواداری پرسپولیس در سه سطح هوادار "همراه"، "حامی" و "دوآتیشه" بهره­مند شوند.

پس از صعود تیم پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا، که موجی از شادی و خرسندی عمومی و ملی را در برداشت، بانک گردشگری نیز با همراهی باشگاه محبوب پرسپولیس به پاس همراهی و حمایت میلیون­ها طرفدار این تیم، از کارت هواداری این باشگاه رونمایی کرد. روشن است این برد مقتدرانه و شادی که این پیروزی با خود به همراه داشت همچون پیروزی­های پیشین تیم، موجی از شادی و امید را در بین ایرانیان و طرفداران پرسپولیس پراکند و زمینه ساز رونمایی از این رویداد مبارک شد.

مراسم رونمایی از کارت هواداری پرسپولیس باحضور جمعی از پیشکسوتان این تیم، مدیران باشگاه و مدیران بانک گردشگری در سالن همایش­های بانک گردشگری و با رعایت کامل پورتکل­های بهداشتی، به دلیل شرایط بیماری کرونا برگزار شد. بسیاری از فوتبال دوستان و هواداران پرسپولیس پخش زنده این برنامه را از طریق لایو اینستاگرام، آپارات و دیگر پلتفرم­ها و شبکه­های اجتماعی مشاهده کردند و همراه این برنامه بودند.

فرقی ندارد شما کی و چگونه به جمع هواداران پرسپولیس ملحق شده­اید، همین که عضو خانواده بزرگ هواداران پرسپولیس هستید و با حمایت و همدلی خود باعث نیرو بخشیدن به شیرمردان پرسپولیسی می­شوید، لایق تقدیر و تشکر هستید. کارت هواداری بهانه­ایست برای تشکر از این حمایت شما، از محبوب­ترین تیم آسیا.

 

لازم به ذکر است عموم هموطنان و علاقه­مندان می­توانند اخبار مربوط به رونمایی کارت هواداری پرسپولیس، لایو مراسم رونمایی، خدمات قابل ارائه، نحوه استفاده از امکانات و مواردی از این دست را از طریق صفحه اینستاگرام بانک گردشگری به آدرس  tourism bank و یا وب سایت بانک به آدرس  tourismbank.ir  دنبال کنند و نظرات و سوالات خود را با این مجموعه در میان گذارند.

از شنبه مورخ 3 آبان 99 امکان دریافت کارت هواداری، از طریق مراجعه به بانک و اعلام درخواست کارت فراهم می­شود و علاقه­مندان می‌توانند جهت دریافت کارت به شعب بانک گردشگری مراجعه کنند.

01507989

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4blb92