یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/21 11:24
کد خبر: 12989

قیمت خودرو های ارزان ایران خودرو + جدول

رصد بازار نشان دهنده آن است که در حال حاضر دنا پلاس با بازه قیمتی 25 میلیون تومان در بازار معامله می شود که به معنی آن است که برخی از عرضه کنندگان این خودرو را در بازار با قیمت 370 میلیون و برخی دیگر با قیمت 395 میلیون تومان خرید و فروش می کنند.

رصد بازار نشان دهنده آن است که در حال حاضر دنا پلاس با بازه قیمتی 25 میلیون تومان در بازار معامله می شود که به معنی آن است که برخی از عرضه کنندگان این خودرو را در بازار با قیمت 370 میلیون و برخی دیگر با قیمت 395 میلیون تومان خرید و فروش می کنند.

قیمت دنا در بازار

با توجه به رصد بازار می توان گفت دنا معمولی در بازار قیمتی 315 میلیون تومان دارد و مدل پلاس این خودرو نیز همانطور که گفته شد370 میلیون و برخی دیگر با قیمت 395 میلیون تومان در بازار معامله می شود.  

دنا پلاس مدل فیس لیفت شده ماشین دنا است که در قالبی لوکس تر و مدرن تر به بازار عرضه میگردد و اکنون خودرو دنا پلاس به گفته مسئولین ایران خودرو نوعی احترام به مشتری است. نسخه اولیه ماشین دنا با استقبال خوبی مواجه شد. موتوری که ایران خودرو بر روی ماشین های دنا و دنا پلاس به کار برده است پیشرانه معروف EF7 یا همان موتور ملی هستند.

این پیشرانه 4 سیلندر است و 1646 سی سی حجم دارد و با آرایش خطی درون کاپوت دنا و دنا پلاس قرار گرفته است. ماشین های دنا و دنا پلاس با تکیه بر این پیشرانه 115 اسب بخار قدرت در دور موتور 6300 دور در دقیقه و 157 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 5000 دور در دقیقه تولید میکند. دنا و دنا پلاس به علت مشابهت‌های فنی از نظر مصرف سوخت یکسان هستند و مصرف سوخت مناسبی دارند. در مدل اولیه ماشین دنا شتاب اولیه در حد متوسط ارزیابی میگردید ولی گویا در ماشین دنا پلاس با رفع برخی از ایرادها و افزایش کیفیت با وجود یکسان بودن بخش فنی شتابگیری بهتری را شاهد هستیم. بد نیست اشاره کنیم که دنا پلاس در یک نسخه به نام توربو هم قابل خریداری است که به نمونه توربو از موتور EF7 مجهز شده است.

رانا در بازار

اما «رانا LX» یکی دیگر از محصولات ایران خودرو نیز در در حال حاضر در بازار قیمتی در حدود 253 میلیون تومان امروز در بازار عرضه شد. «رانا EL» یکی دیگر از مدل های رانا است که به گفته فعالان بازار خودرو در حال حاضر بدون کارکرد آن موجود نیست و متقاضیان باید به مدل کارکرده این خودرو بسنده کنند. از سوی دیگر درخصوص « رانا پلاس» نیز روز گذشته چهارمین قرعه کشی ایران خودرو قرعه کشی شد و با قیمت مصوب ۱۴۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان چکش خودرو، هر چند این خودرو 90 روز دیگر وارد بازار می شود و باید منتظر قیمت این خودرو در بازار آزاد بود.

ایران خودرو2

پژو؛ خودرو ارزان ایران خودرو

در میان محصولات جدید ایران خودرو برخی از محصولات قدیمی نیز در بازار وجود دارد که قیمتی ارزان تر از خودروهای جدید در بازار را دارند می توانند تا حدودی نیاز متقاضیان خودروهای میان قیمت را پوشش دهند. در این خصوص می توان به SLX 405 با قیمت 235 میلیون تومان در بازار معامله می شود و مدل ELX این خودرو در بازار قیمتی در حدود 221 میلیون تومان دارد. 

ایران خودرو

پرشیا نیز که در بازار طرفداران خاص خود را دارد در حال حاضر با قیمت 260 میلیون تومان مهامله می شود.

 

منبع: اقتصادنیوز

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3q5n93