پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/15 07:31
رپرتاژ آگهی
کد خبر: 12844

خرید و چاپ پرچم

پرچم نمادی می باشد از یک سازمان، گروه یا کشور که با رنگ های مختلف بر روی پارچه یا کاغذ چاپ می شود.

پرچم نمادی می باشد از یک سازمان، گروه یا کشور که با رنگ های مختلف بر روی پارچه یا کاغذ چاپ می شود. پیشینه پرچم به سالیان دور و دوران باستان برمی گردد. با توجه به نشانه های یافت شده، تمدن های مختلف در شرق و غرب از آن استفاده می نموده اند و تا به حال مشخص نشده است اولین پرچم به چه دورانی تعلق دارد. در دوران باستان پرچم با ترکیبی از رنگ و انواع زمینه مختلف و همچنین گاه جواهرات و سنگ های مختلف نیز بود. اما امروزه ترکیبات مختلف رنگ و پارچه می تواند به آن ها جلوه ای زیبا بخشد.

 

چاپ و خرید پرچم در دنیای امروز

در دنیای امروز چاپ پرچم و  یا خرید پرچم برای معرفی شرکت ها، سازمان ها و کشورهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و به نوعی معرف برندهای مختلف می باشد. امروز پرچم ها به عنوان معرف هر برند یا کشور ضروری می باشند و نماد اقتدار و غرور به شمار می روند.

معمولا تاکید می شود تا از بهترین رنگ ها و مرغوب ترین پارچه ها برای چاپ پرچم استفاده شود تا بتواند این اصالت و مرغوبیت را بهتر به رخ بکشد.

پرچم ها را می توان در هر نقطه ای مشاهده کرد. در خیابان یا در ورودی یک شرکت و یا به روی پیشخوان هتل ها و... استفاده از رنگ و نخ و طراحی های مختلفی که به روی پرچم ها پیاده می شود می تواند امروز یکی از شیک ترین و جذاب ترین صحنه ها را به نمایش بگذارد.

 

CFZ97320

 

چاپ پرچم آنلاین

اما برای چاپ پرچم باید به چجور جایی بریم؟ باید خرید پرچم انجام بدیم و یا حتما به صورت اختصاصی باید چاپ پرچم سفارش داد؟ خبر خوب این است که دیگر نیاز نیست برای خرید و یا چاپ پرچم به صورت فیزیکی به مغازه و فروشگاه و چاپخونه برید! ما به شما فر فروشگاه اینترنتی چاپ پرچم رو معرفی میکنیم تا خیلی راحت به ارزان ترین شکل ممکن پرچم خودتون رو چاپ و درب منزل یا اداره به صورت رایگان تحویل بگیرید!

 

انواع مختلف چاپ و خرید پرچم

در هنگامی که تصمیم میگیرید برای شرکت یا برند خود پرچم تهیه فرمایید باید به موارد مهمی توجه نمایید. از جمله پرچمی که قرار است تهیه شود به چه منظوری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 

پرچم ها در انواع مختلفی چون

رومیزی

تشریفات

ملل

احتزاز

ساحلی

تهیه می شوند.

به علاوه باید توجه نمایید مناسبت ها و موقعیتی که با توجه به آن پرچم را تهیه می کنید نیز در نوع پرچم تاثیر گذار خواهد بود. به طور مثال پرچم های کشورها یا پرچم های مراسمات مذهبی هر یک جای خود را داشته و انواع متفاوتی دارند. هر کدام از پرچم ها با مشخصات خاص و شرایط متفاوتی ارائه می شود.

 

27912

 

انواع پرچم ها

پرچم های نظامی

این پرچم ها معمولا توسط نیروهای مسلح مورد استفاده قرار می گیرد. پرچم نظامی سالیان دراز است در کنار مردم نماد قدرت و اطمینان است. کشور ایران نیز از سال های بسیار دو از درفش و پرچم به عنوان نماد قدرت و اقتدار و یکپارچگی استفاده میکرده است.

 

پرچم های ایالتی

این نوع از پرچم معمولا مرتبط با شهرها و کشورهای مختلف می باشد و اندازه های مختلف ارائه می گردد.

 

پرچم های تبلیغاتی

پرچم های تبلیغاتی نیز مانند لباس فرم می توانند کمک کنند تا پیام های تبلیغاتی را به صورت گسترده در جریان بگذارید. پرچم های تبلیغاتی می توانند در هر نقطه قرار گرفته و جلوه زیبایی از تبلیغات را به نمایش بگذارند. پرچم ها می توانند پیام شما را به مشتریان بازگو کنند و توجه آن ها را به سمت تجارت شما جلب کنند.

 

خرید پرچم از دنیای پرچم

برای خرید پرچم میتوانید واژه دنیای پرچم را در اینترنت جستجو کنید و وارد وبسایت دنیای پرچم شوید و به راحتی پرچم خود را خریداری کنید! همچنین وبسایت فروشگاه دنیای پرچم کار چاپ پرچم را نیز به مشتریان خود ارائه میدهد.

 

پرچم های مذهبی

پرچم هایی که متناسب با مناسبت های مذهبی طراحی می شود. پرچم هایی که معمولا بر رنگ های تیره با طراحی روشن ایجاد می شوند و در سایزهای مختلف تهیه می گردند. پرچم های مذهبی در اعیاد به صورت سمبلیک استفاده میشود! مانند پرچم محرم که در روز تاسوعا و عاشورا به اهتزاز در میآید!

 

پرچم های جشن

این پرچم ها معمولا برای مناسبت های مختلف چون تولد و ... تهیه می شوند. این پرچم ها به تازگی رواج یافته و مورد استفاده قرار می گیرد. پرچم های چشن میتواند از نوع مذهبی، شخصی و همچنین شرکتی باشد.

جشن های مذهبی نیز از این پرچم ها بی بهره نیستند.

 

پرچم های جهان

ما بیش از 185 کشور داریم که پرچم های آن ها در اندازه ها و مواد مختلف قابل ارائه می باشد.

 

پرچم های ورزشی

پرچم های رسمی ورزشی بسیار مورد استفاده می باشد و در مسابقات و در سایزهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

و بسیاری دیگر از انواع پرچم ها که ارائه می شوند و می توانند در چاپ و خرید پرچم مورد توجه قرار گیرند.

 

raktor99073 - Copy

 

جنس پرچم

پرچم ها معمولا بر روی پارچه هایی با کیفیت بالا طراحی می شوند. پارچه های ساتن یا جیر مورد استفاده در پرچم ها از جنس مناسب و معمولا ساتن مات یا آمریکای یا ژاپنی می باشد.

معمولا پرچم هایی با سایز بسیار بزرگ را از جنس پارچه های چینی یا سبک تر می سازند تا بتواند در زمان نصب در آسمان حرکت بهتری داشته باشد. پرچم های ساحلی نیز از ساتن های سبک تولید می شود.

پارچه های جیر معمولا برای پرچم های گلدوزی مورد استفاده قرار می گیرند و برای استفاده در چاپ دیجیتال چندان مناسب نمی باشند. معمولا این پارچه به همراه پارچه مخمل در پرچم های مذهبی و ماه محرم مورد استفاده قرار می گیرند. رنگ بندی این نوع پارچه ها معمولا سبز یا مشکی می باشد که با گلدوزی های طلایی یا نقره ای مورد استفاده قرار می گیرند.

 

 

چاپ و خرید پرچم رومیزی

یکی از محبوب ترین نوع پرچم های موجود که می توان در بسیاری از سازمان ها و شرکت ها مشاهده کرد،خرید پرچم رومیزی می باشد. این پرچم ها معمولا در ابعاد بیست در سی سانت تهیه می شوند. جنس این پرچم ها به طور معمول از ساتن براق می باشد اما بعضی از آن ها به سفارش مشتری از جنس جیر نیز می باشد. نقش روی پرچم بسته به پیشنهاد مشتری می تواند از لوگو یا طرح برند باشد.

رنگ های مورد استفاده در این پرچم ها معمولا از جنس جوهرهای سابلیمیشن می باشد و قابل شستشو هستند. این نوع رنگ دوام بالایی دارد و جهت چاپ بر روی پارچه تحت حرارت بالا به روی پارچه منتقل می شوند.

 

پایه پرچم

پایه های پرچم معمولا باید سنگین باشد تا بتواند پرچم را به درستی سر جای خود نگه دارد. معمولا پایه پرچم از جنس سنگ مرمر انتخاب می شود تا در عین حال که زیبایی را حفظ کند بتواند یک پایه مناسب نیز برای پرچم های رومیزی باشد. اما در میان پایه ها می توان پایه استیل را نیز در جنس های مختلف دید. پایه های پرچم نیز می توانند در طرح های مختلف ساخته می شوند تا جلوه زیباتری به پرچم ها ببخشند.

پایه های پرچم در ابعاد و اندازه های مختلف عرضه می شود. معمولا آبکاری که بر روی پایه پرچم انجام می شود می تواند طول عمر پایه را نیز افزایش دهد تا بتواند شرایط مناسب را ایجاد نماید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wbjd3