دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/05 03:48
کد خبر: 12573

مبلغ جدید یارانه مهرماه اعلام شد + جزئیات واریز

خبرهای متفاوتی از افزایش میزان یارانه مهرماه 99 به گوش می رسد و ممکن است واریز یارانه 120 هزارتومانی در مهرماه آغاز شود.

خبرهای متفاوتی از افزایش میزان  یارانه  مهرماه 99 به گوش می رسد و ممکن است واریز یارانه 120 هزارتومانی در مهرماه آغاز شود. اینکه  یارانه  مهرماه 99 چقدر است و زمان واریز یارانه مهر ماه 99 چه موقعی است را در خبر می توانید بخوانید. مبلغ  یارانه  مهر 99 ممکن است متفاوت از ماه های گذشته باشد و یارانه مهر 99 به همراه یارانه کالایی واریز شود.

 

زمان واریز یارانه مهر ماه 99

یارانه نقدی مهرماه 1399 مطابق روال واریز، ساعت ۲۴:۰۰ روز یکشنبه 20 مهرماه سال جاری به حساب سرپرستان خانوارها واریز و قابل برداشت خواهد بود. 

یکصد و شانزدهمین مرحله از یارانه نقدی ۴۵۵۰۰ تومانی مربوط به مهرماه 99، در حالی ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۰ مهرماه به حساب سرپرستان خانوارها واریز و قابل برداشت خواهد بود که پیش تر مطابق با اعلام دولت، سه مرحله از اقساط وام یک میلون تومانی کرونا، از مبلغ یارانه هر خانوار متقاضی، کسر شده بود و حالا در اولین ماه پاییز، چهارمین قسط وام کرونا کسر خواهد شد.

پیشتر جبارکوچکی نژاد از اعطای یارانه 120 هزارتومانی با عنوان یارانه کالایی نام برده بود. اینکه افزایش مبلغ یارانه نقدی در دستورکار است یا خیر باید مورد بررسی قرار گیرد. در ادامه خبر زیر زمان واریز یارانه مهرماه 99 و مبلغ یارانه مهرماه اطلاعات بیشتری را آورده ایم.

برخی از منابع اعلام کردند که دولت پس از 10 سال قصد افزایش میزان یارانه را دارد و مجلس نیز طرح یارانه 120 هزارتومانی را رقم زد.زمان واریز یارانه مهرماه ۹۹ اعلام شد . آیا افزایش سه برابری یارانه از مهرماه آغاز می شود؟

 

مبلغ یارانه جدید زمان واریز 

یک نماینده مجلس از پرداخت یارانه جدید به برخی از خانوارها خبر داد. یارانه 120 هزارتومانی که از آن به عنوان یارانه کالایی نام برده می شود قرار است به 60 میلیون ایرانی پرداخت شود. افزایش یارانه در پی گرانی های این روزها توسط نمایندگان مجلس دنبال می شود تا آن ها بتوانند با افزایش یارانه نقدی فشار اقتصادی بر روی سرپرستان خانوار را کم کنند.

هدفمندی یارانه سال هاست که در این اجرا می شود و با آزادسازی تدریجی قیمت حامل های انرژی دولت یارانه نقدی را هر ماه به حساب سرپرست خانوار واریز می کرد. یارانه نقدی به منظور حمایت از اقشار آسیب پذیر طراحی شد و دولت ماهانه مبلغ 45 هزار و 500 تومان به ازای هر نفر به حساب سرپرست خانوار واریز می کرد.

 

منبع: کارگر انلاین


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36ygy4