پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/04 01:07
کد خبر: 11716

قیمت خودرو به شدت کاهش یافت + جزئیات مهم

از ابتدای این هفته سرعت ریزش قیمت‌ خودرو در این بازار افزایش یافته است.

ریزش قیمت ها در بازار خودرو که تحت تاثیر به کف رسیدن تقاضا و خرید و فروش در این بازار از اواخر مردادماه آغاز شده بود اکنون با سرعت بیشتری در حال وقوع است به طوری که از دیروز تاکنون قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲  نزدیک به ۲ میلیون تومان کاهش پیدا کرده است و قیمت این خودرو به ۱۶۱ میلیون تومان رسیده است و همین طور پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز طی ۲۴ ساعت اخیر ۲ میلیون تومان ارزان شده است و به قیمت ۱۹۷ میلیون تومان رسیده است.

در این میان اما خودرو پژو ۲۰۰۸ طی ۲۴ ساعت اخیر ثبات قیمت را تجربه کرده است و هر دو مدل ۹۹ و ۹۸ این خودرو در حال حاضر ۷۳۰ و ۷۶۵ میلیون تومان قیمت دارند.

شتاب قیمتی که بازار خودرو طی چند ماه اخیر به خود گرفت باعث شد تا قیمت ها در این بازار به طور چشمگیری افزایش پیدا کند و خروج مصرف کنندگان از بازار خودرو رکود حاکم بر این بازار را عمیق تر کرد تا جایی که نمایشگاه‌داران خودرو عنوان می‌کردند خرید و فروش خودرو تقریبا به صفر رسیده است. از سوی دیگر، خریداران خودرو به امید این‌که بازار روندی کاهشی به خود گیرد، دست از خرید خودرو کشیدند و به دلیل قدرت خرید پایین، ترجیح دادند خرید خودرو را به بعد موکول کنند.

 

خودرو پراید نیز از رکود حاکم در بازار در امان نماند و طی چند روز اخیر از سد مقاومتی عقب نشست و اکنون نیز کماکان روند ریزشی را طی می کند به گونه ای که طی ۲۴ ساعت اخیر قیمت مدل ۱۱۱ این خودرو ۵۰۰ هزار تومان کاهش یافته است و به قیمت ۸۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است، مدل ۱۳۱ این خودرو نیز طی ۲۴ ساعت اخیر ۵۰۰ هزار تومان ارزان شده است و به قیمت ۷۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است، مدل ۱۳۲ و ۱۵۱ این خودرو نیز ۱ میلیون تومان ارزان شده‌اند و به ترتیب به قیمت ۷۷ و ۸۷ میلیون تومان رسیده اند.

در این میان اما قیمت خودروهای گروه سمند طی ۲۴ ساعت اخیر ثابت مانده است و خودرو سمند ال ایکس ای اف ۷ بنزینی مدل ۹۹ و سمند ال ایکس ساده به ترتیب ۱۶۸ و ۱۴۰ میلیون تومان اعلام شده است.

قیمت خودرو های تیبا طی ۲۴ ساعت اخیر ثابت بوده است و خودروهای هاچ بک ای ایکس رینگ آلمینیومی، تیبا هاچ بک ای ایکس رینگ فولادی، تیبا هاچ بک پلاس و تیبا صندوقدار اس ایکس بنزینی به ترتیب ۱۰۶، ۱۰۱، ۱۱۵ و ۹۴ میلیون تومان قیمت دارند.

خودرو کوییک دنده ای که ۱۲۴ میلیون تومان قیمت داشته است طی ۲۴ ساعت اخیر بر روی ۱۲۰ میلیون تومان ثابت مانده است و قیمت خودرو کوییک دنده ای آر نیز که طی چند روز گذشته از ۱۲۷ میلیون تومان به ۱۲۵ میلیون تومان رسیده بود طی ۲۴ ساعت بر روی این قیمت ثابت مانده است.

 

منبع: خبرآنلاین 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4pld63