شنبه 25 فروردین 1403 - 13 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/30 14:08
کد خبر: 11623

جنازه سربریده و سوخته یک زن بجنوردی داخل چاه + جزئیات

هویت جسد زنی حداقل25ساله که سال گذشته درون چاهی در بجنورد کشف شد هنوز مشخص نشده است و دستگاه قضایی و پلیس آگاهی خراسان شمالی با استفاده از نمونه DNA مقتول در پی کشف راز هویت این جسد و متهم یا متهمان این جنایت هولناک هستند.

هویت جسد زنی حداقل25ساله که سال گذشته درون چاهی در  بجنورد  کشف شد هنوز مشخص نشده است و دستگاه قضایی و پلیس آگاهی  خراسان شمالی  با استفاده از نمونه  DNA  مقتول در پی کشف راز هویت این جسد و متهم یا متهمان این جنایت هولناک هستند. 

جنازه سربریده و سوخته یک زن داخل چاه

به گزارش رکنا، سال گذشته پس از آن که مالک زمینی در بجنورد متوجه جسدی درون چاه زمین خود شد، بلافاصله موضوع را به مأموران قانون اطلاع داد.
پس از بررسی های اولیه با حضور پلیس، اعضای تیم امدادی آتش نشانی بجنورد در محل حاضر شدند و جسد بی سر زن جوان را از درون چاه بیرون کشیدند. هنگامی که جسد از چاه بیرون کشیده شد مشخص شد، دو دست و دو پای او نیز از مچ قطع شده است. هر چند جسد پیش از انداخته شدن درون چاه سوزانده شده بود، اما قاتل یا قاتلان او پس از سوزاندن جسد، لباس بر تن او کرده بودند. مانتوی مشکی با خط های سفید و شلوار پارچه ای مشکی بر تن این زن با اندام بوکسوری پوشانده شده بود.

 

مشخصات لباس جنازه زنانه

همچنین روی تیشرت مشکی این زن با قد متوسط یک مارک انگلیسی به صورت درشت درج شده بود. با جست و جو های بیشتر نیروهای امدادی آتش نشانی در چاه، جمجمه این زن کشف شد که هر چند فک پایین او وجود نداشت، اما بر اساس نظر پزشکی قانونی استان سه دندان 7، 6 و 5 آن یک سال قبل از قتل کشیده شده بود. همچنین یک چادر مشکی نیز از چاه بیرون کشیده شد. خانواده هایی که دختر یا یکی از اقوام شان از یک سال گذشته با چنین مشخصاتی مفقود شده است می‌توانند با مراجعه به شعبه یکم دادسرای بجنورد یا پلیس آگاهی خراسان شمالی برای انجام آزمایش DNA اقدام کنند.

 

منبع: رکنا 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3z7oj2