دوشنبه 21 اسفند 1402 - 11 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/30 13:31
کد خبر: 10776

خبر خوش برای بازنشستگان و مستمری بگیران

نائب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه بازنشستگان و مستمری بگیران منتظر خبرهای خوش باشند، گفت: ضروری است قبل از آنکه وضعیت معیشت کارگران تبدیل به یک معضل جدی شود به این امر رسیدگی شود.

ولی اسماعیلی‌ تصریح کرد: پیرو جلسه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل شستا با کمیسیون اجتماعی، با موافقت هیات امنای سازمان تامین اجتماعی مصوب شد دو درصد از سهام واگذار شده شستا به بورس برای مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی تعلق بگیرد.

وی گفت: بازنشستگان و مستمری بگیران منتظر خبرهای خوش در آینده نزدیک باشند چرا که مجلس انقلابی جهادی عمل خواهد کرد.

 اسماعیلی بیان کرد: در راستای تاکید رهبر معظم انقلاب(مدظلله) مبنی بر همکاری دولت و مجلس برنامه‌ای برای استیضاح رئیس‌جمهوری نداریم.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی همچنین درباره بحران‌های اجتماعی پساکرونا در ایران اظهارکرد: یکی از اولویت‌هایی که توسط کمیسیون اجتماعی مجلس مشخص شده مربوط به وضعیت کارگران و معیشت آنان است، این در حالی است که در دوران پسا کرونا شاهد معیشت ضعیف کارگران بودیم.

وی افزود: متأسفانه در دوران کرونا کارگران کشورمان آسیب‌های زیادی دیده‌اند، ضمن اینکه بیمه بیکاری هم به برخی از کارگران تعلق نگرفت.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: یکی از اولویت‌ها اساسی من در کمیسیون‌ اجتماعی آن است که قبل از آنکه وضعیت معیشت کارگران و دغدغه آنها تبدیل به معضل جدی شوند باید ورود کرده و به وضعیت کارگران فصلی هم رسیدگی کنیم.

 
منبع: ایلنا

کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/39paw4