پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/13 10:00
مریم امیرجلالی
کد خبر: 11245

مریم امیر جلالی به سیم آخر زد | مریم امیر جلالی دیوانه شد

مریم امیرجلالی در یک استوری عجیب، عصبانیت و ناراحتی را در صفحه اینستاگرام نشان داد.

مریم امیرجلالی در یک استوری عجیب، عصبانیت و ناراحتی را در صفحه اینستاگرام نشان داد. مریم امیرجلالی زاده ۲۹ آذر ۱۳۲۶ است.مریم امیرجلالی در تهران متولد شده است.مریم امیرجلالی هنرپیشه سینما و تلویزیون ایران است. شهرت مریم امیرجلالی بیشتر به خاطر بازی در مجموعه‌های طنز سال‌های دهه ۸۰ خورشیدی می‌باشد.

 

مریم امیرجلالی

 

شروع فعالیت بازیگری مریم امیرجلالی:

آشنایی او با مینا جعفرزاده و همسرش بهمن زرین پور باعث شد وارد دنیای هنر شود. امیرجلالی سال ۱۳۷۳ وارد کارهای هنری شده و اولین بار در سریال زیرگنبد کبود به کارگردانی آقای بهمن زرین پور ایفای نقش کرد.

این بازیگر،قبل از شروع بازیگری کارمند وزرات بازرگانی بود او به عنوان رییس تمرکز حساب ها در شهر و روستا مشغول بوده و همزمان با انتشارات خوارزمی به عنوان مدیر مالی و در شرکتهای ساختمانی سنگ و ستون نیز که در سال 1378 بازنشسته شد.

بازی مریم امیرجلالی در سریال خانه بدوش رضا عطاران در سال 1383 مورد استقبال مردم قرار گرفت و از وی چهره شناخته شده ای ساخت.

 

مریم امیر جلالی

 

خوانندگی و کنسرت مریم امیرجلالی:

مریم امیرجلالی به موسیقی بسیار علاقه مند می باشد و تا کنون چندین کنسرت حضور داشته و رسما او را باید یک خواننده بدانیم.

 

مریم امیر جلالی

 

نظر مریم امیرجلالی در خصوص سنش

من نود سالم است و دوست دارم آرایش کنم !

امیرجلالی در بخشی از گفتگو با واکنشی تند عنوان کرد که دوست ندارد درباره سنش صحبت کند و این مساله کاملا شخصی است و به هیچ کسی ربطی ندارد.

او همچنین ادامه داد: سن من یک راز است که در شناسنامه من ثبت شده و فقط خودم باید بدانم و به هیچ احدی ارتباط پیدا نمی‌کند. چرا ما عادت کردیم مدام سرمان در زندگی این و آن باشد! به من می‌گویند خانم سنی از شما گذشته است چرا آرایش می‌کنید؟ خانم و آقای محترم من دوست دارم آرایش کنم و این به خودم مربوط است. من آراستگی را دوست دارم صبح که از خواب بلند می‌شوم موهایم را شانه می‌کنم لباس مرتب می‌پوشم چون من را از بچگی عادت دادند که خوب بخورم، خوب بپوشم و خوب بگردم


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2xr6b2