یک‌شنبه 26 فروردین 1403 - 14 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/30 12:34
کد خبر: 9899

اتفاق عجیب در استقلال

​حواشی مربوط به قرارداد استقلال با بویان نایدونف ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی، این بازیکن مقدونیه‌ای در کنار وینفرد شفر جدیدترین کابوس احمد سعادتمند و البته طرفداران استقلال محسوب می‌شود چرا که اگر تا چند روز آینده مطالبات این دو نفر پرداخت نشود، آنوقت فیفا جرایم مختلفی برای استقلال در نظر خواهد گرفت.

امروز خبرگزاری تسنیم با انتشار قرارداد بویان و همچنین نامه مدیر برنامه‌های او به باشگاه برای فسخ قرارداد بازیکنش به نکات مهمی اشاره کرده است.

نکته اول، رد شدن بخشی از صحبتهای پندار توفیقی معاون ورزشی استقلال در آن مقطع است. توفیقی در اظهاراتی که ویدیوی آن در فضای مجازی هم قابل مشاهده است اعلام کرده که جدایی بویان از استقلال مربوط به دوران او نیست منتهی آنطور که خبرگزاری تسنیم نوشته، وکیل بویان در تاریخ 21 ژوئن 2018 یعنی 31 خرداد سال 97، طی ایمیلی به باشگاه استقلال به دلیل پرداخت نشدن مطالبات موکلش، خواهان فسخ قرارداد می‌شود. این نامه در حالی به باشگاه استقلال ارسال شد که رضا افتخاری مدیرعامل و پندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه، یک ماه بعد از استقلال رفتند و زمان دریافت ایمیل در باشگاه بودند و می توانستند جلوی بسیاری از اتفاقات را بگیرند!

اما نکته دوم و مهمتر، ماجرای پرداختی به این بازیکن است. طبق قرارداد منعقد شده با بویان، قرار بوده خالص دریافتی این بازیکن از استقلال برای 1.5 فصل، 300 هزار دلار باشد. ضمن آنکه 30 هزار دلار هم سهم مدیر برنامه‌های او بوده.

این وسط و در شرایطی که کل دریافتی بویان از استقلال، تا امروز فقط 2 هزار دلار! بوده، طبق گزارش تسنیم، ایجنت پرحاشیه او یعنی شرمن- همان ایجنتی که الحاجی گرو و نویمایر را به استقلال آورد- بعد از عقد قرارداد استقلال با بویان، 30 هزار دلار از باشگاه دریافت کرده است.

شاید بد نباشد افرادی که در هنگام عقد قرارداد استقلال با بویان، مسئول بودند، جواب این سوال را بدهند که به چه دلیلی پرداخت پول به ایجنت یک بازیکن را به پرداخت به خود بازیکن مقدم دانستند و 15 برابر رقمی که به بازیکنانشان پرداخت کردند، به حساب ایجنت او واریز کردند. شاید اگر بر عکس این اتفاق رخ می‌داد، توافق با بویان محتمل بود و پرونده جدیدی برای استقلال درست نمی‌شد منتهی به دلایلی که هنوز مشخص نشده، ایجنت معروف و البته نه چندان خوشنام بویان، همان اول پولش را گرفته و خبری از واریزی به حساب بازیکن مقدونیه‌ای نبوده است.

 

منبع: فوتبالی 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4896m2