چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/01 13:00
کد خبر: 9947

تعویق بازی با استقلال به ضرر ما شد

مربی تیم فولاد گفت: تعویق بازی با استقلال باعث شد برنامه‌ریزی ما به هم بریزد.

 

حمیدرضا رجبی در خصوص آخرین وضعیت شرایط تیم فولاد اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی که جواد نکونام داشت کاملاً برای مسابقات آماده هستیم. منتهی یک هفته سازمان لیگ مسابقات را عقب انداخت و شرایط تمرین تغییر کرد اما آماده بازی با استقلال هستیم.

رجبی در مورد اینکه آیا تعویق بازی با استقلال به ضرر فولاد شد یا نفع این تیم، عنوان کرد: به هر حال چون یک برنامه تقریباً یک ماهه داشتیم فکر می‌کنم به ضرر ما بود. برنامه‌ریزی ما به هم ریخت اما به هرحال آن را تغییر می‌دهیم و به نحو احسن از آن استفاده می‌کنیم.

وی در مورد محل میزبانی از تیم استقلال و اینکه اهواز شرایط قرمز دارد، گفت: به هر حال حق طبیعی ما این است که در زمین خودمان بازی کنیم. چون تماشاگر نداریم فکر می‌کنیم شرایط کرونا خیلی تأثیری روی بازی ندارد و عوامل برگزاری مسابقه و 2 تیم هستند که فکر کنم آنها هم مشکلی پیدا نمی‌کنند. اگر پروتکل بهداشتی را بازیکنان در فرودگاه رعایت کنند هیچ مشکلی ندارد و ما حتماً در اهواز بازی می‌کنیم.

مربی تیم فولاد در مورد اینکه آیا فولاد می‌تواند سهمیه آسیایی را کسب کند، عنوان کرد: هدف امسال ما این بوده که به سهمیه نزدیک باشیم ولی با توجه به شرایطی که پیش آمده الان امیدوارم که بتوانیم سهمیه هم بگیریم.

 

 

منبع: فارس 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3zwpz3