پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/30 14:06
کد خبر: 9375

چشمی رباط داد و برایش خانه اجاره کردند

​مدیر برنامه های مدافع استقلال نسبت به گزارش کمیسیون تحقیق و تفحص مجلس در مورد اجاره خانه برای این بازیکن واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: امروز کمیسیون تحقیق و تفحص مجلس در گزارشی به ایرادهایی که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دارند اشاره کرد و در بخشی از آن به رفتارهایی که با بازیکنان این دو تیم شده است و قراردادهایی که با آنها بسته شده اشاره شد. در بخشی از این قسمت اشاره شده بود که باشگاه استقلال اجاره خانه روزبه چشمی را پرداخت کرده که این خلاف قانون است.

مدیر برنامه های روزبه جشمی در این باره به ورزش سه گفت: من باید توضیح بدهم تا ذهن هواداران روشن شود، ماجرای خانه روزبه مربوط به لیگ پانزدهم می شود که او رباط صلیبی اش پاره شده بود،در آن زمان او در کرج زندگی می کرد‌و باشگاه برای 3 ماه این کار را کرد که این بازیکن مجبور نباشد با پای گچ گرفته این راه طولانی را به کیلینیک برود.

او ادامه داد: خیلی از باشگاه ها برای بازیکنان شان در این شرایط هتل اجاره می کنند اما در زمان روزبه آقای توفیقی و افشارزاده برای کاهش هزینه های باشگاه این خانه را برای سه ماه در اختیار او قرار دادند که خودتان هم می دانید بسیار به صرفه تر از اقامت در هتل است.

مدیر برنامه های مدافع استقلال در مورد اجاره این خانه گفت: فکر می کنم مبلغ اجاره این خانه در مجموع 12 میلیون تومان شده باشد که نسبت به کارهای دیگری که باشگاه می توانست برای او انجام بدهد خیلی کمتر است. تاکید می کنم کل مدت حضور او در این منزل 3 ماه بود و هواداران استقلال نباید فکر کنند باشگاه خانه ای به روزبه داده است یا اجاره آن را پرداخت کرده است.

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48d5n3