پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/15 09:25
کد خبر: 9020

آنچه دیاباته را از استقلال دور می کند

به نظر می رسد اتلاف وقت باشگاه استقلال در پرداخت پول مهاجم اهل مالی این باشگاه ممکن است تبعات مهمی برای آبی ها داشته باشد.

 

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: وکیل شیخ دیاباته چندی پیش با ارسال نامه ای به باشگاه استقلال اعلام کرد که اگر این باشگاه تا تاریخ بیست و ششم اردیبهشت ماه 250 هزار دلار بدهی معوقه او را پرداخت نکند این بازیکن برای فسخ قانونی قراردادش از طریق فیفا اقدام می کند.

بعد از رسانه ای شدن این ماجرا احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال در مصاحبه ای اعلام کرد پول این بازیکن زودتر از موعد پرداخت خواهد شد و همچنین اسماعیل خلیل زاده، مدیرعامل این باشگاه هم در یکی دو روز گذشته از تلاش برای پرداخت پول این بازیکن صحبت کرده است.

نکته مهم در مورد دیاباته اما این است که او با رزومه مناسب و البته نمایش درخشان در ترکیب استقلال بازیکنی است که مشتری های خود را در بازار نقل و انتقالات دارد و طبیعی است که تعلل باشگاه استقلال در پرداخت پول او تنها این بازیکن را از جمع آبی ها دور می کند.

البته در این بین ذکر این نکته ضروری است که اولا احمد سعادتمند مدت زیادی نیست که به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب شده است و ثانیا در حال ایران شرایط اقتصادی سختی را پشت سر می گذارد و در این شرایط تامین چنین پولی کار ساده ای نیست.

با این وجود دیاباته مهمترین بازیکن حال حاضر استقلال است و جدایی این بازیکن می تواند تبعات زیادی برای مدیران باشگاه داشته باشد و به همین دلیل باید امیدوار بود که مدیران این باشگاه بتوانند هرچه زوتر بدهی خود به مهاجم این باشگاه را تامین و به حساب او واریز کنند.

 

منبع:  ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3w77v2