جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/04 05:38
کد خبر: 8729

نیکبخت: طلبم را به استقلال بخشیدم

​نیکبخت می‌گوید: الان چون فوتبال نیست و مردم سرگرمی ندارند، اهالی فوتبال با هم درگیر می‌شوند و به هم بی احترامی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: علیرضا نیکبخت که در نیم فصل اول دستیار غلامرضا عنایتی بود، در فدراسیون فوتبال حضور یافت و درباره علت حضورش به خبرنگاران پاسخ داد: برای کار شخصی آمده‌ام. شکایت از سرخپوشان؟ برای چه شکایت کنیم؟

او در مورد صحبت های پیروانی و قلعه نویی بر علیه یکدیگر عنوان کرد: قبلا این دو با هم کار می‌کردند و قشنگ نیست که اینطور باشد. ما را با فوتبال سرگرم کردند و حالا که فوتبال نیست بعضی ها به همدیگر بی احترامی می‌کنند که کار خوبی نیست. شاید من هم بعضی مواقع یک ذره تند رفتم و به بزرگتر از خودم بی احترامی کردم اما بی منظور بوده و عذرخواهی هم کردم. الان چون فوتبال نیست و مردم سرگرمی ندارند اینطوری می‌شود.

ستاره سابق تیم استقلال در مورد دعوت از سوی سعادتمند به این باشگاه گفت: من همین الان از شمال بودم و آقای سعادتمند هم دعوت کردند اما نتوانستم بیایم. من شناختی از آقای سعادتمند ندارم و من همان مدیران عامل سابق را می‌شناسم مثل آقای فتح الله زاده و قریب. حتی برای طلبم کسی دیگر را فرستادم و خودم نرفتم و در نهایت هم بخشیدیم. امیدوارم هرکسی برای استقلال و دیگر باشگاه ها می‌آید، به خاطر پشت میز نشستن نباشد. مدیرانی که می‌آیند سرمایه گذاری بلند مدت نمی‌کند و فوتبال ما به همین خاطر پیشرفت نکرده است.

نیکبخت درباره جدایی اش از سرخپوشان و دوری از فوتبال گفت: مگر می‌شود کسی فوتبال بازی کند و دلش برای فوتبال تنگ نشود؟ اما شرایط به هر حال اینطور رقم خورده و امیدوارم در میادین مربیگری رقم بخورد. فعلا من برنامه خاصی ندارم و مدارس فوتبال را دنبال می‌کنم. در سرخپوشان هم مدیریت خوب است و مشکل خاصی هم با رضا عنایتی نداشتم.

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2azdk3