چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/03 07:48
کد خبر: 8720

حرکت قشنگ در اوج مشکلات استقلال

​رضا آذری با منتشر کردن چت‌هایش با فرشید اسماعیلی نشان داد فرشید شب عید که باشگاه پولی نداشته و پرداختی در کار نبوده، هوای جوان‌تر‌های تیم را داشته و حتی از آن‌ها خواسته اگر پول می‌خواهند به او بگویند.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: احمد سعادتمند می‌خواهد پول بازیکنان استقلال را بدهد، اما خب فعلاً ندارد. این وسط بازیکنان هم پول‌شان را می‌خواهند و حق دارند. در این ماجرا و قضیه مصاحبه فرشید اسماعیلی چند اتفاق مهم رخ داد که حاوی نکات جالبی بود.

یکسری از پیشکسوتان استقلال به فرشید اسماعیلی حمله کردند که عجیب بود. خوشبینانه‌اش این است که فکر کنیم آن‌ها از جایی خط نگرفته بودند وگرنه اینکه فکر کنیم دل‌شان برای استقلال یا سعادتمند می‌سوزد خیلی خیلی بعید است.

یکسری از بازیکنان استقلال پشت فرشید اسماعیلی درآمدند که نشان می‌داد اتحاد خوبی بین آن‌ها وجود دارد. حتی بعضی از بازیکنان پرسپولیس هم از هافبک استقلال حمایت کردند.

این وسط حرکت رضا آذری جوان خیلی قشنگ بود. او با منتشر کردن چت‌هایش با فرشید اسماعیلی نشان داد فرشید شب عید که باشگاه پولی نداشته و پرداختی در کار نبوده، هوای جوان‌تر‌های تیم را داشته و حتی از آن‌ها خواسته اگر پول می‌خواهند به او بگویند.

حرکت فرشید اسماعیلی در کمک به تدارکاتچی‌ها و جوان‌های استقلال را آدم‌های پولدارتر از او هم انجام نمی‌دهند به همین دلیل کار او ارزشمند است، اما ارزشمندتر از آن کار رضا آذری بود که «قدرشناسی» کرد و نشان داد محبت بزرگترش را فراموش نمی‌کند. این حرکت آذری وقتی جلوه بیشتری پیدا می‌کند که بدانیم او با این کار خطر کرده است و شاید موقعیتش در استقلال به خطر بیفتد.

بی‌پولی برای استقلال اگر هزار دردسر داشت حداقل این حُسن را داشت که این کار‌های قشنگ هم در این تیم دیده شد. در دنیایی که متأسفانه بعضی از جوان‌ها حتی سراغ پدر و مادر خود را نمی‌گیرند، اینکه یک جوان قدرشناس است و اینکه یک بازیکن قدیمی هوای جوان‌تر‌ها و تدارکاتچی‌های تیمش را دارد واقعاً ارزشمند است.

 

منبع: خبرورزشی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3w7kx2