جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/25 10:09
کد خبر: 8513

درخواست دوباره معاون استقلال از سازمان لیگ

معاون ورزشی باشگاه استقلال از سازمان لیگ خواست که باشگاه ها را در جریان اتفاق ها قرار بدهد تا آنها بتوانند در مورد آینده شان برنامه ریزی کنند.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی : امیر سلطانی در این باره گفت: واقعیت این است هیچ اطلاع رسانی نمی شود و ما هم مثل افراد عادی اخبار را از رسانه ها پیگیری می کنیم. هیچ اطلاعی از شرایط نداریم و نمی توانیم برای آینده باشگاه استقلال برنامه ریزی کنیم.

او ادامه داد: شما اگر دقت کنید به عنوان مثال مدیرعامل باشگاه در مورد یک موضوع واحد یک حرف می زند و سرمربی تیم حرف دیگری چراکه همه اظهار نظرها در حد حدث و گمان است و کسی نمی داند دقیقا چه اتفاقی رخ می دهد. این سردرگمی را باید سازمان لیگ حل کند که نکرده است.

معاون استقلال به سازمان لیگ پیشنهاد داد با مدیران باشگاه ها جلسه ویدئویی برگزار کنند: من فکر می کنم مدیران سازمان لیگ باید با مدیران باشگاه ها در تماس باشند و آنها را از آخرین اخبار مطلع کنند. در شرایط فعلی می توانند با مدیران باشگاه ها ارتباط ویدئویی داشته باشند و از طریق ویدئو کنفرانس ما را در جریان اتفاق ها قرار بدهند. در این شرایط وظیفه سازمان لیگ سخت تر می شود و آنها نباید منفعل عمل کنند.

 

 

منبع: ورزش سه
 

کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4menb2