جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/04 12:34
کد خبر: 7159

وضعیت دیاباته حاد است

​پزشک تیم فوتبال استقلال تاکید کرد با عکس جدیدی که از وضعیت آسیب دیدگی مهاجم این تیم گرفته شده است، این بازیکن قطعا تا پایان اسفند توان بازی کردن ندارد.

رصد ورزشی نوشت: دکتر کاوه ستوده در مورد آخرین وضعیت مصدومیت و بیماری بازیکنان استقلال گفت: مهدی قائدی و فرشید اسماعیلی با همکاری و مساعدتی که خودشان داشتند و در اختیار کادر پزشکی بودند، توانستند به موقع به بازی برسند. علی کریمی، میلیچ و بقیه بیمارها هم رسیدند و در اختیار تیم هستند.

وی در مورد آخرین وضعیت مهاجم تاثیرگذار استقلال نیز گفت: دیاباته متاسفانه در بازی با نفت مسجدسلیمان آسیب دید و کار درمانش نیمه تمام ماند و با تصمیم کادر فنی به مسافرت رفتند و وقتی برگشتند از ناحیه مصدومیت وی عکس ام آر ای گرفتیم که نشان داد وضعیت حاد است و باید بررسی بیشتری داشته باشیم.

دکتر ستوده در مورد مدت دوری شیخ دیاباته از میدان گفت: فعلا چهار هفته برای ایشان دوره طول درمان در نظر گرفته ایم. کلینیک دکتر نوروزی تمام تمهیدات را در نظر گرفته است و همه امکانات را در اختیار باشگاه قرار گرفته تا این بازیکن زودتر به شرایط بازی برسد اما عکسی که گرفتیم حس خوبی را به ما منتقل نکرد.

 

منبع: مهر


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3k5kx3