دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/30 04:54
کد خبر: 7032

شکایت رسمی فرهاد مجیدی از همبازی سابق + عکس

فرهاد مجیدی باز هم در کانون حواشی قرار گرفته است.

 به گزارش رصدورزشی به نقل از  جام نیـوز، در روزهای گذشته مهدی امیرآبادی بازیکن سابق استقلال و همبازی فرهاد مجیدی، در رسانه‌ها مدعی شده بود که ماجرای دوپینگ در گذشته، مربوط به اشتباه فرهاد مجیدی بوده و او مواد نیروزا را در اختیار آنها قرار داده بود؛ امیرآبادی در این باره اظهار داشته بود: پودرهایی از دبی آورده بودند؛ فرهاد به ما گفت این را بخورید، خوب است ولی نمی‌دانست که در آن ماده‌ای وجود دارد که به تازگی ممنوع شده و ما هم نمی‌دانستیم و خوردیم. بعد گفتند چرا جک تری‌دی خورده‌اید در حالی که من هرگز نه اهل خوردن پودر و مکمل بودم، نه موادی مصرف کرده ام!

 

 

حالا فرهاد مجیدی از طریق وکیل خود دست به کار شده است و همبازی سابق خود را دادگاهی کرده است تا به جرم نشر اکاذیب و پیگیری این تهمت، پاسخی جامع را دریافت کند تا این حاشیۀ دوباره اوج گرفته، به مرحلۀ بدی برسد که برای هیچکدام از طرفین مفید نخواهد بود.

 

وکیل فرهاد مجیدی با تایید این خبر اعلام داشت: مهدی امیرآبادی چند روز پیش مصاحبه‌ای انجام داد و در آن صحبت‌های را مطرح کرد که صحت ندارد و به دلیل نشر اکاذیب از این فرد به مراجع قضایی شکایت می‌کنیم.  اقدامات اولیه صورت گرفته و این شکایت به زودی شکل رسمی به خود خواهد گرفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3ev7y2