پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/29 14:57
کد خبر: 7017

6 ستاره استقلال پایان فصل رفتنی می‌شوند!

پندار توفیقی معاون سابق باشگاه استقلال در مصاحبه ای با اشاره به افزایش مصدومان تیم استقلال و دست خالی فرهاد مجیدی نکته ظریفی را درباره آینده این تیم گفت.

آخرین خبر نوشت: پندار توفیقی معاون سابق باشگاه استقلال در مصاحبه ای با اشاره به افزایش مصدومان تیم استقلال و دست خالی فرهاد مجیدی نکته ظریفی را درباره آینده این تیم گفت.

 

به گفته توفیقی قرارداد بسیاری از بازیکنان استقلال در پایان فصل تمام می‌شود و هنوز هیچ کاری برای تمدید قرارداد آنها انجام نشده است. بازیکنی خ مثل داریوش شجاعیان که مصدوم است هیچکس هم سراغی از او نمی‌گیرد وشجاعیان از باشگاه دلگیر است و قراردادش هم در پایان فصل تمام می‌شود و با این اوصاف کار تمدید قرارداد با او بسیار سخت تر خواهد شد.

 

شجاعیان یکی از چندین ستاره ای است که در پایان فصل قراردادشان تمام می شود اما مثل سالهای گذشته در باشگاه کسی به فکر این مسائل نیست! وریا غفوری، علی کریمی، فرشید باقری، روزبه چشمی و فرشید اسماعیلی از جمله ستاره های استقلال هستند که فقط تا پایان فصل جاری با این تیم قرارداد دارند ضمن اینکه از همین جمع سه بازیکن یعنی وریا، کریمی و چشمی در آخرین روزهای نقل و انتقالات لیگ نوزدهم حاضر به تمدید قراردادشان با استقلال شده بودند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qb7p3