پنج‌شنبه 23 فروردین 1403 - 11 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/27 09:35
کد خبر: 6901

پیش بازی الاهلی و استقلال + ساعت بازی

آیا استقلال اولین 3 امتیازِ مرحله گروهی را در مقابل الاهلی کسب خواهد کرد؟

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از فوتبالی: استقلال ایران و الاهلی عربستان پس از 3596 روز در حالی بار دیگر مقابل هم قرار می‌گیرند که پس از برکناری برانکو از هدایت الاهلی، کریستین گروس هدایت این تیم را بر عهده گرفت؛ اما اپیدمی برکناری مربیان ناکام آن هم فقط چند ماه پس از انتصاب، این بار به مربی سوئیسی رسید و طبق اعلام رسانه های عربستانی،این مربی از کارش برکنار شد.

وضعیت الاهلی در لیگ عربستان: الاهلی در پایان هفته هجدهم با 33 امتیاز در جایگاه سوم لیگ عربستان قرار دارد و با الهلال صد نشین، اختلاف 8 امتیازی دارد.

نکته: عمر السوما و یوسف بلایلی که به دلیل مصدومیت بازی‌های اخیر الاهلی در لیگ عربستان و لیگ قهرمانان آسیا را از دست داده بودند با تصمیم کادر فنی در فهرست کاروان اعزامی این تیم به کویت قرار گرفتند.

لشگر غایبان: فرشید اسماعیلی با توجه به غیبت یک ماهه و دور بودن از شرایط بازی، در دیدار مقابل الاهلی غایب خواهد بود و شیخ دیاباته هم همانطور که از قبل پیش بینی میشد به بازی مقابل الاهلی نمیرسد و برای دیدار با اقوام خود راهی کشورش شد. با توجه به غیبت قائدی در تمرینات استقلال به نظر می‌رسد او هم شانس چندانی برای رسیدن به این بازی نداشته باشد. به این نکته هم اشاره کنیم که سعید رمضانی سرپرست استقلال هم به دلیل نارضایتی از شرایط موجود استقلال، با این تیم راهی کویت نشد تا امیر سلطانی جانشین موقت او باشد.

گزینه های روی میز فرهاد در خط حمله: در غیاب دیاباته و احتمال غیبت قائدی، تبریزی و زکریا مرادی گزینه های مجیدی برای بازی در کنار مطهری هستند. احتمال بازی مرادی با توجه به سابقه کم ضعیف است و احتمالا باید شاهد حضور تبریزی در خط حمله استقلال خواهد بود. از طرفی با توجه به وضعیت تبریزی، ممکن است فرهاد قید بازی با 2 مهاجم را بزند و مطهری را به عنوان تک مهاجمِ هدف آبی پوشان به میدان بفرستد.

نتیجه هفته گذشته: هر دو دیدار هفته اول لیگ قهرمانان آسیا در گروه A، با تساوی 1_1 به پایان رسید.

* دوشنبه 28 بهمن 98

الاهلی عربستان _ استقلال ایران ساعت 19:00 ورزشگاه جابر بن احمد کویت

* تیم داوری از کشور کره جنوبی این بازی را سوت می زنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36rpz3