جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/25 05:48
کد خبر: 6792

اکبرپور: ‌دیدار با الاهلی ‌نقش صعود استقلال دارد

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: به‌طور حتم دیدار با الاهلی عربستان سخت‌تر از بازی‌های گذشته استقلال در لیگ قهرمانان است ‌و نقش مهمی در صعود این تیم ایفا خواهد کرد.

به گزارش رصد ورزشی ؛«علیرضا اکبرپور» روز جمعه در گفت‌وگویی، اظهار داشت: مهم‌ترین عاملی که باعث شد استقلال نتواند مقابل الشرطه عراق به پیروزی برسد، خستگی بازیکنان بود.

وی افزود: استقلال در فاصله زمانی ۲ هفته، چهار بازی سنگین و فشرده را پشت سر گذاشت و همین موضوع باعث شد تا نتواند طراوات و شادابی گذشته را داشته باشد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: مصدومیت «مهدی قائدی‌» و «شیخ دیاباته» به خاطر فشردگی مسابقات و خستگی این بازیکنان شکل گرفت. امیدوارم آنان هر چه سریع‌تر به بهودی‌ کامل رسیده و بتوانند برای استقلال به میدان روند زیرا تاثیر آنها در خط حمله آبی‌پوشان غیر قابل انکار است.

اکبرپور تصریح کرد: استقلال هنوز برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شانس زیادی دارد و به طور حتم با نتایجی که در هفته‌های آینده کسب می‌کند یکی از ۲ تیم راه یافته از گروه خود به مرحله بعدی این رقابت‌ها خواهد بود.

وی تاکید کرد: به طور حتم بازی با الاهلی عربستان به مراتب سخت‌تر و دشوارتر از بازی‌های گذشته این تیم در آسیاست ‌و نقش مهمی در صعود استقلال دارد.

بازیکن اسبق استقلال گفت: نیمکت استقلال از بازیکنان تاثیرگذار خالی و دست مربیان این تیم برای تعویض بسته است و این موضوع را در بازی‌های اخیر شاهد بوده‌ایم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wnq63