پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/22 06:47
کد خبر: 6600

آغاز مصائب فرهاد مجیدی

​به نظر می رسد تازه سختی های کار فرهاد مجیدی در استقلال آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از فوتبالی، استقلال کم کم از دوران استراماچونى فاصله مى گیرد و آثار تفکرات فرهاد مجیدى در این تیم هویدا مى شود. این اتفاق طبیعی و قابل پیش بینی بود اما اینکه فقط لاین آپ اولیه شبیه تفکرات استرا باشد روى ظاهرى قضیه است. فرهاد در ابتداى روزهاى حضورش در تصمیمى منطقى و عقلانى دست به تیم برنده استرا نزد

 

. ماجرایی که مجید نامجو مطلق هم آن را تایید کرد. در بازی با نفت مسجد سلیمان، فرهاد ریسک کرد و ترکیب را تغییر داد اما بعد از اینکه استقلال عقب افتاد پشیمان شد و دوباره به تنظیمات کارخانه استراماچونی برگشت و بازی را برد. در هر حال فشردگى بازیها و عدم ریکاورى مناسب، شبیه نبودن تمرین های مجیدی به تمرینهای استراماچونی و نداشتن زمین تمرین مناسب و پروازهای پشت سر هم و مصدومیتهای زیاد باعث شده تا نفسهای استقلال به شماره بیفتد و هر بازى مشکل جدیدى براى تیم فرهاد مجیدی به وجود بیاید.

 

روزهاى بدون شیخ و قائدى آغاز شده و هر لحظه بر مصائب فرهاد افزوده مى شود. استقلال یک ماه سخت و فشرده با لشکر مصدومان در پیش دارد. تیمی که مصائب مدیریتی هم دارد و با اینکه نیم فصل دوم شروع شده هنوز در چند پست جای خالی هم دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45wwq4