پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/20 15:42
کد خبر: 6486

ساعت بازی استقلال و الشرطع عراق مشخص شد

تیم‌های فوتبال استقلال ایران و الشرطع عراق در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا فردا به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از باشگاه خبرنگاران: تیم فوتبال استقلال در نخستین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فردا (دوشنبه) باید به مصاف الشرطه عراق برود. حریف عراقی استقلال در ترکیب تیمش ۳ بازیکن خارجی دارد. از آنجایی که لیگ عراق برای مدتی طولانی تعطیل بوده است، ۲ بازیکن خارجی این تیم هنوز فرصت بازی برای الشرطه به دست نیاورده اند.

جونیور مابوکو مهاجم ۳۰ ساله اهل کشور کنگو یکی از بازیکنان خارجی الشرطه است که در سایت ترانسفرمارکت ارزشی حدود ۱۰۰ هزار دلار دارد. این بازیکن بیشتر دوران حرفه‌ای خود را در سطح دوم فوتبال کشورهایی، چون بلژیک، ترکیه و یونان گذرانده است.

دیگر مهاجم خارجی الشرطه، دیگو کالدرون ۳۰ ساله است که سابقه بازی در تیم‌های الکویت کویت، الفیصلی عربستان، الاسماعیلی مصر و اوآکسآکا مکزیک را دارد. ارزش این بازیکن در ترانسفرمارکت ۱.۵ میلیون دلار است. کالدرون خطرناک‌ترین بازیکن خارجی الشرطه محسوب می‌شود، اما به نظر نمی‌رسد این بازیکن بتواند مدافعان استقلال را به زحمت بیندازد.

تونی ماواجی هافبک دفاعی اوگاندایی الشرطه هم که پیش از این در تیم‌های العربی کویت، تیرانا آلبانی، سروتور ایسلند و هاوگساند نروژ توپ می‌زد، دیگر بازیکن خارجی الشرطه است. ارزش این بازیکن ۲۹ ساله در ترانسفر مارکت، ۲۰۰ هزار دلار است.

در طرف مقابل می‌توان از ارسلان مطهری، مهدی قائدی و وریا غفوری به عنوان بازیکنان شاخص استقلال نام برد.

مهدی قائدی که با اعتماد آندره آ استراماچونی از ابتدای فصل در ترکیب آبی پوشان به میدان رفت، موفق شد جواب اعتماد سرمربی ایتالیایی استقلال را بدهد و با نمایش‌های درخشان، نوید یک مهاجم آینده دار را به فوتبال ایران بدهد. پیشرفت قائدی در استقلالِ مجیدی هم ادامه دارد.

امیر ارسلان مطهری که به تازگی به استقلال پیوسته، از فرصتی که با مصدومیت دیاباته برای او ایجاد شد، به بهترین شکل ممکن استفاده کرد. مطهری در ۴ دیداری که برای استقلال به میدان رفت، ۵ بار دروازه حریفان را باز کرد.

شاید برگ برنده استقلال در این دیدار وریا غفوری کاپیتان متعصب این تیم باشد که در سیستم پویای ۲_۵_۳ توانسته علاوه بر پوشش جناح راست دفاعی استقلال، در امر بازیسازی به خوبی مشارکت داشته باشد و دروازه حریفان را باز کند. بدون شک نفوذ‌های خطرناک او از جناج راست یکی از امید‌های کادرفنی استقلال برای رسیدن به گل است.

دیدار تیم‌های استقلال و الشرطه فردا ساعت ۱۸ در عراق برگزار می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3nbxx3