یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/19 09:50
کد خبر: 6389

دیاباته میرود؟ یا میماند؟

شیخ دیاباته جدیدترین سوژه نگرانی استقلالی‌هاست.

به گزارش  رصد ورزشی و به نقل از فوتبالی؛ دیاباته که نمایش بسیار خوبی در رقابتهای این فصل داشته، جدا از مصدومیتش، به خاطر مطالباتش از استقلال هواداران این تیم را نگران کرده است.

داستان از این قرار است که ساعاتی قبل سایت روزنامه همشهری در گزارشی مدعی شد اگر باشگاه استقلال تا قبل از سه شنبه دستمزد معوق شیخ دیاباته و هرویه میلیچ را پرداخت نکند  این ۲ بازیکن خارجی طبق قانون می‌توانند قراردادشان را یک طرفه فسخ کنند و در نیمه راه ایران را ترک کنند!

این خبر در شرایطی منتشر شده که مشکلات مالی یکی از دلایل جدایی استراماچونی از استقلال بود و قطعا هواداران این تیم دوست ندارند دو بازیکن خارجی و مهم تیمشان را مثل سرمربی سابقشان، به راحتی از دست بدهند. قضیه وقتی جدی‌تر می‌شود که خبرگزاری تسنیم اعلام کرده دیاباته که بابت پرداخت نشدن مطالباتش ناراحت است، از باشگاه درخواست مرخصی چند روزه داشته اما باشگاه با این قضیه مخالفت کرده و به مهاجم تیمش قول داده که تا چند روز آینده مطالبات او را پرداخت کند.

سرپرست استقلال، البته کلا منکر ناراحتی دیاباته شده و  در مصاحبه ای که با خبرگزاری فارس داشته، به هواداران تیمش وعده داده که تا یکی دو روز آینده به حساب این بازیکن پول واریز خواهد شد:" نه بحثی در مورد پرداخت پول بوده و نه این بازیکن تهدید کرده است. تمام کارهای مربوط به پرداخت طلب دیاباته انجام شده و احتمالاً فردا یا نهایتاً روز دوشنبه اقساط قرارداد او پرداخت خواهد شد."

استقلالی‌ها امیدوارند وعده سرپرست تیمشان تحقق یابد و مشکلی درباره دیاباته و همچنین میلیچ به وجود نیاید منتهی آنها از این نگران هستند که مبادا این وعده مثل بعضی از وعده مدیران باشگاه، بدون نتیجه باشد و آنها مهاجم گلزن و همچنین مدافع هافبک تاثیرگذار تیمشان را از دست بدهند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qgd92