پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/18 16:41
کد خبر: 6323

فرشید اسماعیلی جای خود را در دربی خالی کرد

فرشید اسماعیلی مهره ای بود که می توانست در دربی 92 به کمک فرهاد مجیدی بیاید و غیبت او به طور ملموس احساس شد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل  از ورزش سه: فرشید اسماعیلی که دربی رفت را به دلیل اخراج در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان از دست داد، بار دیگر بدشانسی سراغ او آمد و پس از اینکه در تمرینات پیش از دیدار برابر الکویت با آسیب دیدگی مواجه شد، نتوانست مهیای دربی برگشت شود؛ جایی که می توانست کمک زیادی به فرهاد مجیدی کند که از کمبود مهره در ترکیب تیمش رنج می برد.

روز گذشته استقلال مانند دیدار برابر الریان با سه هافبک دفاعی که کریمی، ریگی و باقری بودند، کار را آغاز کرد ولی در صورتی که فرشید باقری در دسترس مجیدی قرار داشت، این بازیکن می توانست به جای فرشید باقری یک خط عقب تر از مهاجمین تیم بازی کند و از قدرت تکنیکی و حمل توپی که دارد برای ایجاد فرصت استفاده کند.

دیدار برابر الشرطه اما آخرین دیداری است که فرشید اسماعیلی در دسترس مجیدی نخواهد بود و این هافبک فانتزی از دیدار بعدی آبی ها که برابر الاهلی عربستان خواهد بود، می تواند در ترکیب تیم قرار بگیرد.

این بازیکن امروز و یک روز پس از دربی در تمرین استقلال شرکت کرد و همانطور که در تصاویر مشخص است از روحیه بالایی برای بازگشت به ترکیب تیمش برخوردار است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3zmnz2