پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/17 13:43
کد خبر: 6242

به خاطر مساوی سجده شکر کردند!

مدافع استقلال اعلام کرد تیمش باید بعد از گل دوم روی به ضد فوتبال می آورده است.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از ورزش سه: محمد دانشگر بعد از پایان مسابقه با پرسپولیس عنوان کرد: متاسفانه باید باتجربه تر کار می کردیم. ما بعد از گل دوم باید روی به ضد فوتبال می آوردیم. دربی های قبل شما دیدید وقتی گل می زدند چطور 90 دقیقه روی زمین می خوابیدند و زیر توپ می زدند. ما هم باید از این کارها می کردیم اما متاسفانه نکردیم و فوتبال انجام دادیم.

 

وی ادامه داد: می گفتند دنبال برد هستیم اما دیدید که بعد از بازی به خاطر مساوی گرفتن از استقلال چقدر خوشحال بودند و چطور سجده شکر به جا آوردند. جالب است که مربی شان هم گفته ما دفاع اتوبوسی انجام دادیم. آقای گل محمدی فیلم بازی های قبل را ببیند تا متوجه شود چه تیمی دفاع اتوبوسی می کرد. فیلم بعد از بازی را هم ببینند که چه تیمی از مساوی اینقدر خوشحال بود.

 

مدافع استقلال همچنین گفت: متاسفانه مساوی برای ما باخت بود. باید پیروز می شدیم. شرمنده هواداران شدیم. تلاشمان را کردیم اما نشد.

دانشگر در پایان درباره زیاد ماندن فاصله با پرسپولیس افزود: صد درصد این فاصله قابل جبران است. فوتبال بالا و پایین دارد و مطمئنا شرایط خوب خواهد شد و می توانیم جبران کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2rwnb4