چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/16 08:08
کد خبر: 6144

خودزنی آبی‌ها پیش از دربی؟!

مدافع بلغاری استقلال عامل مصدومیت دیاباته؟! نیکلای بودروف مدافع بلغاری استقلال یک هفته ای است که به این تیم پیوسته و از همان روز اول در تمرین آبی ها آماده و سرحال و با انگیزه ظاهر شده است به طوری که فرهاد مجیدی تصمیم گرفته او را در لیست 18 نفره بازی با پرسپولیس بگذارد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از آخرین خبر: نکته جالب توجه در مورد بودروف تعریف و تمجید بازیکنان استقلال از این مدافع بلغاری است. آمادگی بالای این مدافع بلند قامت و ملی پوش بلغارستانی و سطح بالای فنی او تحسین هم تیمی هایش را در پی داشته است و آنها این موضوع را به خود نیکلای هم گفته اند.

ظاهرا او در یکی از جلسات تمرین استقلال پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان با تنه های فنی خود شیخ دیاباته بازیکن آفریقایی و تنومند آبی ها را نقش بر زمین کرده و همین مسئله باعث شده همه به از او تعریف کنند.

البته پس از مصدومیت شیخ دیاباته در ابتدای دیدار تیم های استقلال و نفت مسجد سلیمان که باعث از دست دادن دربی توسط این مهاجم 8 گله و دو بازی آبی ها در لیگ قهرمانان آسیا شد این شائبه پیش آمده که شاید در همان برخوردهای فنی بودروف و دیاباته، شیخ استقلال دچار مصدومیت شده و در جریان بازی آسیب دیدگی اش اود کرده است!

این موضوعی است که البته بیشتر جنبه طنز دارد و هیچ یک از اعضای کادرفنی و پزشکی استقلال آن را تایید یا تکذیب نکرده اند.

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wmr62