پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/15 12:11
کد خبر: 6092

زمان برگزاری دیدار استقلال و فولاد نامعلوم است!

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت:زمان برگزاری بازی استقلال-فولاد هنوز مشخص نیست و منتظریم تا زمان اردوهای تیم ملی مشخص شود

به گزارش  رصد ورزشی و به نقل از فوتبالی؛ سهیل مهدی در گفت‌وگویی در خصوص درخواست  باشگاه نفت مسجد سلیمان برای تعویق زمان بازی مقابل سپاهان اصفهان، اظهار داشت: باشگاه نفت مسجدسیلمان درخواست خودش را کتبا به ما ارائه کرده و شاید با درخواست آنها موافقت شود یا نشود. آنها بر اساس چارت اداری با ما مکاتبه کردند و ما هم جواب نامه آنها را پس از بررسی‌های لازم به صورت مکتب خواهیم داد و اگر خودشان خواستند جواب ما را رسانه‌ای می‌کنند. ما طبق مناسبات اداری به درخواست آنها پاسخ می‌دهیم و درست نیست قبل از پاسخگویی به باشگاه، آن را رسانه‌ای کنیم.

مهدی در خصوص بلیت فروشی شهرآورد تهران و نحوه تقسیم‌بندی تماشاگران در این مسابقه عنوان کرد: بلیت فروشی بر عهده ما نیست و شرکت توسعه و تجهیز این کار را انجام می‌دهد. ضمن اینکه تقسیم‌بندی تماشاگران قطعا به صورت 50-50 خواهد بود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا ممکن است زمان برگزاری دربی دچار تغییر شود، گفت: زمان بازی دربی تغییر نکرده و در ساعت 15 و 30 دقیقه برگزار خواهد شد. 

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد اینکه تاریخ برگزاری مسابقه استقلال و فولاد خوزستان چه زمانی خواهد بود، اظهار داشت:‌ زمان دقیق برگزاری این دیدار هنوز مشخص نیست. منتظر هستیم تا زمان اردوهای تیم ملی مشخص شود و پس از آن در این مورد تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wmav2