پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/12 16:21
کد خبر: 5883

اختلاف نظر فرهاد با دیاباته

​ با اعلام فرهاد مجیدی مهاجم تیم فوتبال استقلال که در جریان بازی با نفت مسجد سلیمان مصدوم شد، مشکل جدی ندارد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از فوتبالی، مصدومیت شیخ دیاباته در جریان بازی با نفت مسجد سلیمان باعث نگرانی استقلالی ها شد.

این تیم که در هفته نوزدهم باید به مصاف پرسپولیس برود ممکن بود شیخ دیاباته را از دست بدهد اما فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان در نشست خبری تاکید کرد مشکل او جدی نیست و به دربی می رسد. البته قرار است از دیاباته ام آر آی هم گرفته شود و وضعیت او طی فردا دوباره بررسی شود اما همانطور که از تصاویر تلویزیونی معلوم بود، مصدومیت او زیاد جدی به نظر نمی آمد و او به دلیل اینکه بازی مقابل نفت مسجد سلیمان را از دست داده بود، ناراحت به نظر می رسید.

البته در حالی که فرهاد مجیدی اعلام کرده دیاباته به دربی می رسد، پزشک استقلال گفت وضعیت او بعد از عکسبرداری مشخص می شود. دکتر کاوه ستوده بعد از برتری استقلال در خصوص وضعیت دیاباته گفت: الان نمی توانیم در مورد وضعیت او چیزی بگوبیم و پس از عکسبرداری ها وضعیت دیاباته مشخص می شود. وی در ارتباط با این که مجیدی گفته دیاباته به دربی می رسد گفت: من هم امیدوارم که دیاباته به دربی برسد اما همان طور که گفتم باید از پای او عکسبرداری شود و پس از بررسی های لازم در این خصوص صحبت کنیم. باز هم تاکید می کنم که ما امیدواریم که او به این بازی برسد اما باید جواب عکسبرداری ها بیاید چون به نظر می رسد او از ناحیه عضله مصدوم شده است.

دیاباته در نیم فصل اول هم دربی را به دلیل مصدومیت از دست داده بود و اگر این اتفاق امروز می افتاد، او در از دست دادن دربی دبل می کرد. در هر حال به نظر می رسد استقلال بدون تلفات به دربی 91 برسد و خط آتش استقلال در بازی مقابل پرسپولیس بتوانند در زمین حاضر باشند. استقلال اگر حضور در کورس قهرمانی را می خواهد باید این بازی را ببرد و اختلاف با پرسپولیس را به 5 امتیاز برساند و منتظر لغزش های پرسپولیس در ادامه نیم فصل دوم لیگ برتر باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3kkmq3