پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/12 14:52
کد خبر: 5881

روزبه چشمی: با نظر مجیدی بازوبند کاپیتانی را بستم

​ بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: با نظر فرهاد مجیدی بازوبند کاپیتانی را بستم.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از فارس: روزبه چشمی بعد از پیروزی 2 بر یک مقابل نفت مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا از هواداران تشکر می‌کنم که ما را حمایت کردند بازی بسیار سختی بود. بعداز دو بازی که در آسیا داشتیم و سفرهایی که انجام دادیم در این بازی به میدان آمدیم و خدا را شکر می‌کنم که سه امتیاز را گرفتمی.

وی در مورد اینکه بعد از دو برد آسیایی چقدر پاداش گرفتید، گفت: باید همان موقع بعد از بازی می پرسیدید الان یادم نیست.

چشمی در مورد دیدار با پرسپولیس در روز پنج‌شنبه گفت: یک جمله کلیشه‌ای هست که می‌گوید این بازی هم سه امتیاز دارد اگر بتوانیم سه امتیاز این بازی را بگیریم خیلی خوب است و این بازی حساسیت زیادی برای هواداران دارد و ما می‌خواهیم این روند خوب را ادامه دهیم.

وی در مورد اینکه تیم ملی هنوز سرمربی ندارد، گفت: فکر می‌کنم بعد از جام ملت‌ها و اتفاقاتی که رخ داد همه پیش‌بینی این شرایط را می‌کردند. تیم ملی شرایط حساسی دارد و ادامه این روند خوب نیست. تیم ملی در فروردین بازی‌های مقدماتی جام جهانی را باید انجام دهد و همه بازی‌ها را هم باید ببریم پس بهتر است هرچه سریع‌تر سرمربی تیم ملی را تعیین کنیم . برای ایران که دو دوره پیاپی به جام جهانی رفته خیلی بد است که در مرحله اول گروهی مقدماتی جام جهانی حذف شویم.

چشمی در مورد اینکه بازیکنان استقلال چقدر از قراردادشان را گرفتند، گفت: در این فصل با پرداختی که قبل از شروع تمرینات داشتیم همه بازیکنان 40 درصد از مبلغ قراردادشان را گرفته اند.

وی در مورد اینکه شما باسابقه‌ترین بازیکن استقلال نیستید، اما بازوبند کاپیتانی را بستید، تصریح کرد: این سؤال را از مجیدی بپرسید ممنون می‌شوم زیرا با انتخاب سرمربی من بازوبند را بستم و مسئولیت تیم با من بود. در نیم دوم هم که غفوری به میدان آمد بازوبند را به ایشان دادم.

چشمی در مورد اینکه حضور موسوی در هیأت مدیره استقلال چه تأثیری داشته است، خاطر نشان کرد: امیدوارم هرچه زودتر استقلال سروسامان پیدا کند البته اکنون شرایط خیلی بهتر است اما در حال حاضر استقلال با سرپرست اداره می‌شود و ممکن است یکی دو ماه دیگر یک سرپرست دیگر بیاید باید استقلال ساماندهی شود و هرچه سریع‌تر مدیرعامل این باشگاه انتخاب شود.

وی در مورد خشونت بازینکان نفت مسجدسلیمان اظهار داشت:‌اگر آنها خشن بودند و سخت‌گیرانه بازی می‌کردند یک امر عادی بود زیرا بازی برای هر دو تیم حساس بود.

بازیکن استقلال در مورد اینکه بهتر است دایی سرمربی تیم ملی شود یا قلعه‌نویی گفت: فرقی نمی‌کند بهتر است هرچه سریع‌تر سرمربی تیم ملی انتخاب شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gg9d3