جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/09 15:08
کد خبر: 5677

فرهاد مجیدی به خودش لطف کرد!

​پیشکسوت استقلال رمز موفقیت زوج خط حمله این تیم را از خود گذشتگی می داند‌.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از فوتبالی: پیشکسوت استقلال رمز موفقیت زوج خط حمله این تیم را از خود گذشتگی می داند‌.

محسن بیاتی‌نیا در گفت و گو با در خصوص برتری استقلال برابر الریان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و استقلال فوق العاده بازی کرد. آن ها خوب موقعیت سازی کردند و یکی از بهترین بازی های خود را به نمایش گذاشتند که امیدوارم این روند استقلال در لیگ هم ادامه داشته باشد و همین طور خوب نتیجه بگیرد.

وی در خصوص زوج خط حمله استقلال گفت: دیاباته و قائدی فوق العاده در کنار هم کار می کنند. آن ها در زمین هم دیگر را درک می کنند و از همه مهم تر از خود گذشتگی دارند و خودخواه فوتبال بازی نمی کنند همین مسائل سبب شده تا استقلال یکی از بهترین خط حمله ها را داشته باشد.

پیشکسوت استقلال در ارتباط با بالا رفتن انتظارات از مجیدی اظهار داشت: به هر حال با توجه به استقلالی که استراماچونی ساخته بود، انتظارات از مجیدی بالا بود و من چند هفته پیش گفتم بزرگ ترین لطفی که مجیدی می تواند به خودش در استقلال داشته باشد این است که دست به تغییرات در استقلال نزند که خدا را شکر همین اتفاق هم افتاد و او در تیم تغییرات زیادی ایجاد نکرد. البته به نظر من دفاع استقلال هنوز یکسری ایرادات کوچک دارد که باید آن ها را برطرف کند. مخصوصا این که وقتی استقلالی ها از حریف جلو می افتند، در دفاع محکم کار نمی کنند که باید این نقطه ضعف های ریز برطرف شود‌.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2alqg4