پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/08 08:29
کد خبر: 5552

بازیکن جدید استقلال برای دربی می‌آید

​باشگاه استقلال برای جذب یک مدافع بلغارستانی به توافق نسبتا خوبی رسیده و این بازیکن در بهمن ماه به تمرینات اضافه می‌شود.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از میزان: باشگاه استقلال برای جذب یک مدافع بلغارستانی به توافق نسبتا خوبی رسیده و این بازیکن در بهمن ماه به تمرینات اضافه می‌شود.

مسؤلان باشگاه استقلال با ایوانف مدافع بلغارستانی به توافق اولیه رسیده‌اند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این بازیکن طی روز‌های آینده در تهران با استقلال قرارداد رسمی امضا می‌کند.

طبق شنیده‌ها، آنالیزور استقلال حداقل ۱۵ فیلم از بازی‌های ایوانف را دیده و فرهاد مجیدی هم کاملا از نظر فنی او را تائید کرده است. تنها تست پزشکی مانده که آن هم بعید است با مشکل خاصی مواجه شود.

استقلالی‌ها حتی درصدد آن هستند تا از وجود ایوانف در بازی شنبه با نفت مسجدسلیمان استفاده کنند، چون در آن بازی، محمد دانشگر محروم است، اما تا وقتی توافق نهایی انجام نشود و کارت بازی این بازیکن به ایران نرسد، چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد. در واقع حضور احتمال حضور ایوانف در دربی تهران، بیشتر از بازی با نفت مسجدسلیمان است. گفته می‌شود قرار است در تهران، مبلغی هم به عنوان پیش قرارداد به ایوانف پرداخت شود.

شنیده می‌شود به غیر از ایوانف، باشگاه استقلال به دنبال جذب یک مدافع آفریقایی است که تکلیف این بازیکن هم باید تا قبل از دربی روشن شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/39d5o4