سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/07 14:03
کد خبر: 5470

فتح‌الله‌زاده: مدیرعامل نشوم، می‌روم

عضو هیئت مدیره استقلال گفت: قرار بود برای مدیر عاملی بیایم و اگر قرار نیست این اتفاق بیفتد، بهتر است نباشم.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از باشگاه خبرنگاران: علی فتح الله زاده عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: شرایطی خوبی بر تیم حاکم نیست، اما تلاش کردیم بهترین امکانات را برای اعضای تیم فراهم کنیم. مجوز پرواز اختصاصی را برای تیم به دبی گرفتیم، اما ابوظبی این اجازه را نداده و شما می‌دانید که دلیل این صحبت‌ها چه خواهد بود و تقصیر ما نیست.

 

او درباره اینکه آیا پرواز نکردن اعضای تیم به دبی مشکل پرواز بوده یا به بدهی موسوی عضو هیات مدیره باز می‌گشته گفت: مسلما بدهی نداشتند که مجوز دادند. به هر حال  نباید اینطور می‌شد که ما در هواپیما بنشینیم و سپس بگویند ابوظبی اجازه پرواز نمی‌دهد.

 

 

فتح الله زاده افزود: وقتی تیم از دبی به ایران بازگشت. تیم با پرواز چارتر به دوحه رفت، اما اینکه ظرف چند روز اعلام کنند تیم را باید به خارج ببرید، بالاخره بازیکنان ما هم مشکلات سربازی، بیمه و مالیات دارند، اما مدیران باشگاه خیلی زحمت کشیدند.

فتح الله زاده درباره اینکه اعلام کرده بود اگر تا چند روز دیگر مدیر عامل نشود از استقلال می‌رود گفت: اگر دوباره انعکاس ندهند که من تهدید کردم باید بگویم من تهدیدی نکردم و اصلا چه کاره هستم که این کار را انجام دهم. من یک سرباز باشگاه هستم و تیم را دوست دارم و می‌خواهم کمک کنم و وقتی احساس کنم که نمی‌توانم در کار اجرایی کمک کنم‌ می‌روم. بچه بازی نیست که بگویم مدیر عامل نشوم می‌روم، اما کار من اجرایی است و قرار بود برای مدیر عاملی بیایم و اگر قرار نیست این اتفاق بیفتد، بهتر است نباشم  و فردی جای من بیاید و کمک کند. درباره مدیر عاملی صحبت شده، بازی تمام شود و تا ده روز دیگر صحبت کنیم تا ببینیم چه می‌شود.


بیشتر بخوانید: خلیل زاده: فرهاد را مثل برادرم دوست دارم/ بازیکنان، باشگاه را تهدید نکردند


او درباره مصاحبه تند فرهاد مجیدی گفت: هیات مدیره درباره کار‌های اجرایی دخالتی ندارد و سیاست کلان را انجام می‌دهد و کار اصلی بر عهده مدیرعامل است. فرهاد مجیدی شرایط سختی داشته است و با شرایطی که تیم داشت، فرهاد اعتراضاتی داشت که به حق بود. اگر می‌گویند زمین تمرین کاور کشیده نشده، من و هیئت مدیره که نمی‌توانیم برویم این کار را انجام دهیم. حال به انقلاب بدهی داشتیم، اما از زمین نفت طلب هم داریم، چرا کاور زمین آنجا را نکشیدند؟! باید با آرامش بیش‌تری مشکلات را حل کنیم. اگر قرار باشد من بروم، باید زودتر این کار انجام شود تا نفر جدیدی بیاید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4ypne4