پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/06 15:43
کد خبر: 5377

استقلالی‌ها نگران درخشش شیخ دیاباته!

استقلال تهران برد خود مقابل الکویت را بیش از هر چیز و هر کسی مدیون شیخ دیاباته بازیکن آفریقایی اش است. دیاباته که از زمان حضورش در استقلال چندین گل و پاس گل حساس زده و داده و همراه با مهدی قائدی بهترین گلزن آبی هاست، در بازی با الکویت دو گل از سه گل تیمش را به ثمر رساند حالا با کسب عنوان بهترین گلزن خارجی تاریخ باشگاه استقلال فقط سه گل فاصله دارد.

آخرین خبر نوشت: استقلال تهران برد خود مقابل الکویت را بیش از هر چیز و هر کسی مدیون شیخ دیاباته بازیکن آفریقایی اش است. دیاباته که از زمان حضورش در استقلال چندین گل و پاس گل حساس زده و داده و همراه با مهدی قائدی بهترین گلزن آبی هاست، در بازی با الکویت دو گل از سه گل تیمش را به ثمر رساند حالا با کسب عنوان بهترین گلزن خارجی تاریخ باشگاه استقلال فقط سه گل فاصله دارد.

با اینکه استقلالی ها از داشتن چنین بازیکنی به خود می بالند و محبوبیت او نزد هواداران روز به روز بیشتر می شود اما آنها همان اندازه بابت جدایی قریب الوقوع دیاباته نگران هستند. قطعا درخشش دیاباته از نگاه تیزبین باشگاه های متمول عربی دور نمانده و بعید نیست این بازیکن مستعد خارجی هم مثل مامه تیام مهاجم سابق و سنگالی و آیاندا پاتوسی بازیکن اهل آفریقای جنوبی و سابق استقلال پس از درخشش در لیگ قهرمانان آبی ها را ترک کنند و سر از لیگ های عربی درآورند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2alpy4