پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/06 02:39
کد خبر: 5320

این استقلال هر کار بزرگی انجام می دهد!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که بازی مقابل الریان متفاوت با دیدار برابر الکویت خواهد بود، ولی تیم استقلال نشان داده است که می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد.

به گزارش  رصد ورزشی و به نقل از تسنیم، شاهین بیانی در مورد پیروزی پرگل شاگردان فرهاد مجیدی مقابل الکویت کویت و حضور آبی‌پوشان در مرحله سوم پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: شرایطی که استقلال در هفته گذشته داشت، اعم از اینکه تمرینات خوبی را به خاطر آماده نبودن زمین تمرین انجام نداده بودند، همچنین کادرفنی این تیم بلاتکلیف بود که بازی‌شان در پلی‌آف آسیا برگزار خواهد شد یا نه و موضوع دیگر نحوه پرواز این تیم از تهران به دبی و چند ساعت معطلی در فرودگاه، تمام هواداران را ناراحت کرده بود، اما با همه این موارد ما عصر شنبه دیدیم که شاگردان فرهاد مجیدی یک بازی منطقی و خیلی خوبی را مقابل حریف کویتی‌شان انجام دادند و  تک‌تک بازیکنان در زمین تاکتیک‌‌های کادر فنی را اجرا کردند و نتیجه‌ای بسیار عالی را گرفتند. 

وی ادامه داد: دیدار مقابل الکویت اولین بازی استقلال در فصل جاری با سرمربیگری مجیدی بود و باید خوشحال باشیم که با یک بازی خوب و پیروزی شیرین همراه شد. قطعاً هواداران هم از این اتفاق خوشحال هستند. پیروزی روز گذشته مقابل الکویت روحیه تیم استقلال را بالا می‌برد و در آینده مسابقات به این تیم کمک خواهد کرد.  

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد بازی آینده این تیم مقابل الریان در مرحله سوم پلی‌آف تصریح کرد: بازی بعد استقلال با الریان با بازی با الکویت کاملاً متفاوت است، چون این دو تیم از هر حیث فوتبالی متفاوت را ارائه می‌کنند. پیشرفت فوتبال قطر را ما در این چند سال دیده‌ایم. این کشور در جام ملت‌ها قهرمان شده است و تیم‌های باشگاهی قطر هم با گرفتن بازیکنان بزرگ و پرداخت پول‌های زیادی توانسته‌اند نقاط ضعف‌شان را برطرف کنند و هر سال حضور پرقدرتی در لیگ قهرمانان آسیا دارند. الریان در لیگ قطر در حال حاضر  در رتبه دوم جدول است و فرهاد مجیدی و بازیکنانش کار سختی مقابل این تیم دارند، به ویژه اینکه بازی در قطر انجام می‌شود و این تیم از امتیاز میزبانی بهره می‌برد.

«بازی استقلال مقابل الکویت نشان داد که این تیم می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد.»، بیانی در پایان با بیان این جمله گفت: خوشحالم که در بازی مقابل الکویت استقلال با سه دفاع مرکزی بازی کرد و یک جوان هم در این سیستم به میدان رفت که خیلی خوب ظاهر شد. این  موضوع نشان می‌دهد که خوشبختانه آرامش بر تیم حاکم است. کار فرهاد مجیدی و استقلال برای صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان بسیار سخت و مشکل است، ولی از این استقلال هر کاری بزرگی بر می‌آید و می‌تواند نتیجه بگیرد. این را هم باید بگویم که استقلال علاوه بر لیگ قهرمانان آسیا باید تمرکزش را برای موفقیت در لیگ برتر هم حفظ کند، چون مسابقات سختی در لیگ در پیش دارد. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wwlr3