پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/03 05:24
کد خبر: 5138

تکلیف استقلال مشخص نیست!

پیشکسوت باشگاه استقلال، گفت: بلاتکلیفی استقلال برای حضور در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا شرایط و برنامه‌های مربیان این تیم را دچار مشکل کرده است.

به گزارش  رصد ورزشی و به نقل از فوتبالی؛  «بهتاش ‌فریبا» در گفت‌وگویی داشت: بلاتکلیفی استقلال برای حضور در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا شرایط و برنامه‌های مربیان این تیم را دچار مشکل کرده است و این برای تیمی همچون استقلال خوب نیست.

وی افزود: سلب میزبانی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا تصمیم ناعادلانه  غیر منطقی است که قابل پذیرش نیست.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: خوشبختانه در ماجرای تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا تمام جامعه ورزش ایران متحد و به یک اجماع کلی رسیده‌اند و این اتفاق خوشایندی محسوب می‌شود. تحت هر شرایطی باید عزت ایرانی حفظ شود.

فریبا تصریح کرد: استراماچونی در نیم فصل اول لیگ برتر نتایج خوبی با استقلال گرفت و انتظارات را از این تیم بالا برد، او مربی خوبی بود اما اتفاقاتی رقم خورد که باعث شد وی از ایران برود و باید قبول کرد کادر فنی جدیدی هدایت این تیم را بر عهده گرفته است که باید از آنها حمایت کرد.

وی تاکید کرد: استقلال نیم فصل دوم حساس و پر فشاری را پیش روی خود دارد و باید قبول کنیم کار این تیم برای قهرمانی سخت اما دور از دسترس نیست.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: به طور حتم استقلال برای تقویت خود به یکی دو بازیکن نیاز دارد و امیدوارم هرچه سریعتر بازیکنانی که در فهرست مجیدی هستند به عضویت این تیم درآیند چرا که دیگر زمانی باقی نمانده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3navr2