پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/10/21 08:51
کد خبر: 4417

آذری از مدیران استقلال شکایت کرد!

سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در واکنش به بیانیه استقلال علیه خود، از مدیران این باشگاه شکایت کرد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از فوتبالی؛  باشگاه استقلال روز گذشته (جمعه) در بیانیه خود علیه سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان که پاتوسی را هم در نقل‌وانتقالات از چنگ آنها درآورد، بیاینه‌ای صادر کرد. باشگاه استقلال در بخشی از این بیانیه که با تیتر "درباره یک عوام فریب" روی خروجی این باشگاه رفته بود، نوشت:

"اگر ادعای حرفه‌ای‌گری دارید، چطور به خود اجازه می‌دهید تا این حد درباره امور داخلی باشگاه استقلال صحبت کنید؟ آیا غیر از این است که همیشه همین قدر غیرحرفه‌ای و متخلف بوده‌اید، اما به لطف اینستاگرام و پوپولیسم حاکم بر فضای هواداری و بی‌اطلاعی مردم نسبت به مدیریت پُر حرف و حدیث در باشگاه‌های بدون تماشاگر و ثروتمند تا توانستید برای خود جایگاه جعلی و دروغین ساختید؟ "

5

حالا امروز (شنبه) سعید آذری از مدیران باشگاه استقلال و کسانی که این بیانیه را منتشر کردند، شکایت کرده است. به نظر می‌رسد اختلافات آذری و استقلال تمامی ندارد و وارد فاز جدیدی شده است. نکته جالب این است که در زمان استعفای امیرحسین فتحی مدیرعامل سابق استقلال، از آذری به عنوان گزینه‌های جانشینی مدیرعامل این باشگاه نام برده می‌شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qwra3