پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/10/18 14:38
کد خبر: 4281

رقابت فولاد و استقلال بر سر ستاره محبوب

در حالیکه خبرهایی مبنی بر توافق استقلال با آیاندا پاتوسی منتشر شده است، اما این توافق هنوز نهایی نشده و ممکن است پاتوسی سر از تیم دیگری دربیاورد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از  فوتبالی، در حالیکه گفته شده هافبک فصل گذشته استقلال در آستانه بازگشت به جمع آبی پوشان تهرانی قرار دارد اما ظاهرا استقلال رقیب سرسخت و جدی به نام فولاد خوزستان دارد. باشگاه استقلال پس از انتخاب فرهاد مجیدی به‌عنوان سرمربی جدید این تیم، فعالیت خود را در فصل نقل ‌وانتقالات نیم‌فصل آغاز کرد و با گزینه‌های اصلی لیست سرمربی آبی‌پوشان وارد مذاکره شد. همانطور که قبلا هم گفته شده بود، یکی از گزینه‌های خرید مجیدی آیاندا پاتوسی بازیکن فصل پیش استقلال بود. طبق پیگیری های خبرنگار فوتبالی پاتوسی علاوه بر استقلال، مشتری جدی و دست به نقدی به نام فولاد خوزستان دارد.

ظاهرا پاتوسی به مدیربرنامه هایش گفته فصل پیش برای گرفتن پول از استقلال، کار راحتی نداشته و کلا استقلال خیلی سخت به بازیکنان خارجی اش پول می دهد و دوست دارد در تیمی باشد که مشکلی مالی برای پرداخت نداشته باشد.

البته فولاد که جزو تیمهای صنعتی است مثل سپاهان و ذوب آهن و دیگر تیم های صنعتی، مشکل زیادی برای پرداخت پول به خارجی ها ندارند. هر چند خود پاتوسی دوست دارد به استقلال برگردد و کار عجیب پایان فصلش که توسط ساشا شفر از مقابل هتل محل اقامتش ربوده شد تا تیم بنی یاس وینفرد شفر بپیوندد، را جبران کند، اما او به جز استقلال در تیررس فولاد هم هست.

پاتوسی که در بنی یاس امارات، عملکرد سینوسی داشت، نیم فصل در این تیم دوام آورد و حتی با ساشا شفر و خود وینفرد شفر به مشکل خورد. البته پس از ناکامی های شفر با بنی یاس، مدیران باشگاه بنی یاس، ساشا شفر را از این تیم اخراج کردند اما فعلا با شفر در حال مدارا کردن هستند. بنی یاس در حال حاضر از 12 بازی 11 امتیاز دارد و رده یازدهم لیگ برتر امارات که 14 تیمی است قرار دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gwgz4