جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/02/11 07:52
کد خبر: 51

لیست خروجی استقلال شلوغ می‌شود

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که فرهاد ‌مجیدی لیست خرید 6 نفره خودش را در اختیار باشگاه قرار داده است.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی: از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که فرهاد ‌مجیدی لیست خرید 6 نفره خودش را در اختیار باشگاه قرار داده است. اگر این خبر درست باشد و باشگاه استقلال برای جذب 6 بازیکن جدید اقدام کند و از آن‌طرف نخواهد داریوش شجاعیان را از لیست بیرون بگذارد، ناچار خواهد بود که 5 بازیکن را از لیست خارج کند و برای فروش بگذارد. استقلال تنها یک جای خالی در لیست بزرگ‌سالان دارد و برای خریدهای بیشتر باید لیست خالی شود. میلاد باقری، مرتضی تبریزی، فرشید باقری و علی دشتی از جمله کسانی هستند که نامشان به‌عنوان گزینه‌های احتمالی برای خروج از استقلال مطرح است.

این در حالیست که داریوش شجاعیان و محسن کریمی نیز به دلیل مصدومیت طولانی مدت احتمالا نام‌شان از لیست این تیم خارج خواهد شد.

 

 

سرپرست استقلال عوض می‌شود؟

ستارهمدانی قبل از انتخاب فرهاد مجیدی به‌عنوان سرپرست باشگاه استقلال منصوب شد و جای جواد زرینچه مستعفی را گرفت. اگر استراماچونی برمی‌گشت و به کارش ادامه می‌داد همدانی هم ماندگار بود، اما فرهاد مجیدی و همدانی برای کار کردن با یکدیگر چندان هم‌نظر و علاقه‌مند نیستند و به‌زودی سرپرست تیم تغییر می‌کند. هنوز مشخص نیست که چه زمانی و چه کسی سرپرست جدید تیم استقلال خواهد بود اما از گزینه‌ای چون بهتاش فریبا که رابطه خوبی هم با مجیدی دارد به‌عنوان جانشین احتمالی ستار همدانی نام‌برده می‌شود.

 

گزارشگر: زینب احمدی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/o48ql4