پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/02/11 01:15
کد خبر: 39

مصاحبه جنجالی خطیر درباره خیانت کاران به استقلال+ فایل صوتی

عضو هیئت مذاکره‌کننده با وکیل استراماچونی در دوحه گفت: انگار جریانی در داخل باشگاه نمی‌خواست استراماچونی در استقلال بماند.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی؛ علی خطیر، معاون ورزشی سابق باشگاه استقلال و عضو هیئت مذاکره‌کننده با وکیل استراماچونی در دوحه قطر گفت‌وگویی با رادیو ایران داشت که گزیده صحبت‌های او در ادامه می‌آید:

*انتشار قرارداد استراماچونی به مذاکرات ضربه زد؛ مصاحبه‌های یک عضو هیات مدیره به همراه استوری‌های مشاور ورزشی باشگاه استراماچونی و وکیلش را به مرز انفجار رساندند. تیم رسانه ای باشگاه استقلال نیز قرارداد محرمانه استراماچونی را منتشر کرد تا به روند مذاکرات لطمه بزند.

*استراماچونی می‌خواست برای بازی با سپاهان به تهران بیاید. آن‌هایی که حقوق او را به موقع پرداخت نکردند مقصر جدایی او هستند. انگار جریانی در داخل باشگاه نمی‌خواست استراماچونی در استقلال بماند.

*مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال با تهدید استراماچونی به انتشار اسناد باید از سوی باشگاه توبیخ می‌شد. خلیل‌زاده تاکید کرده بود دی‌بیاسی سرمربی استقلال شود و به دنبال گزینه خارجی بود، آقای مجیدی، حالا که سرمربی استقلال شدی، باز هم امضای هواداران پای قراردادت است؟

 

گزارشگر: زینب احمدی

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/k2oav3