پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/10/12 12:25
کد خبر: 3901

اولین اظهارات استراماچونی بعد از پایان همکاری با استقلال

آندره استراماچونی می‌گوید: مدیران استقلال به هواداران راجب من دروغ گفتند.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از خبرانلاین: آندره استراماچونی سرمربی اسبق استقلال با اعلام باشگاه استقلال کارش با این تیم به پایان رسیده و فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید آبی پوشان معرفی شد. در ادامه مصاحبه استراماچونی با یکی از شبکه های فارسی زبان را می خوانید:

مشکل اصلی شما با استقلال چه بود؟

این روز ها از زندگی لذت نبردم ، درخواست بحقی از استقلال داشتم ، یک کارگر هنگامی که بر سر کار میرود تلاش میکند و در نهایت حقوقش را میگیرد ، من را کارگر بدانید ، تلاش کردم ، خانه ویرانه را به قصری باشکوه تبدیل کردم ولی پرداختی نداشتم ، شما بودید چه میکردید؟

شایعاتی مطرح شده بود مبنی بر اینکه شما پول را تمام و کمال دریافت کرده بودید ، خب چرا به تیمتون بر نگشتید؟

باز هم مثال کارگر را برای شما بیان میکنم ، من برای ساختمان (استقلال) زحمت کشیدم طبیعی است اگر پول من پرداخت شده بود هیچگاه به قصد جدایی استقلال را ترک نمیکردم . من از دروغ به شدت نفرت دارم ، مدیران استقلال به هواداران راجب من دروغ گفتند.

مذاکراتی با ایجنت شما ظاهرا برقرار شده بود چرا به ایران برنگشتید؟

برگردم؟ وقتی صاحب خانه شمارا از خانه اش بیرون میکند شما باز به آنجا بر میگردید؟ آنها من را نخواستند.

مشکل شما بر سر چه موضوعی بود؟

واضح است ، کوتاهی در پرداخت حقوق من و بازیکنانم ، پرداخت وجه از حساب های ناشناس به حساب بنده در ترکیه ، از همه مهم تر پخش کردن قرارداد من در رسانه ها که به شدت از این موضوع دلخور هستم.

بازگشتی به استقلال نخواهم داشت ، برای مربی جدید آبی ها که ظاهرا خیلی زودتر با آن توافق کردند و من و هوادار را بازی دادند هم آرزوی موفقیت میکنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36wmz2