دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/10/11 07:13
کد خبر: 3847

رونمایی از جدیدترین شرط استراماچونی

​مذاکرات استقلال با استراماچونی تا روز گذشته ادامه داشته و مقرر شده بود جلسه نهایی عصر روز گذشته برگزار شود. این در حالی است که در این روزها اخبار ضد و نقیض زیادی از جلسه وکیل استرا و تیم مذاکره‌کننده استقلال به‌گوش رسید و عده‌ای از منتفی شدن و عده‌ای دیگر از توافق برای ادامه همکاری خبر دادند.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از فرهیختگان: ​مذاکرات استقلال با استراماچونی تا روز گذشته ادامه داشته و مقرر شده بود جلسه نهایی عصر روز گذشته برگزار شود. این در حالی است که در این روزها اخبار ضد و نقیض زیادی از جلسه وکیل استرا و تیم مذاکره‌کننده استقلال به‌گوش رسید و عده‌ای از منتفی شدن و عده‌ای دیگر از توافق برای ادامه همکاری خبر دادند.

 

با این حال هرچه بود مشخصا این مساله در مذاکرات طرفین واضح بود که نباید خبری از داخل جلسه به بیرون درز پیدا کند چراکه طرف مذاکره‌کننده ایتالیایی نسبت به این موضوع حساس شده و حتی به برخی افشاگری‌ها از سوی استقلالی‌ها نیز هشدار داده تا جایی که شایعه قطع مذاکرات نیز به همین دلیل منتشر شده بود.

رونمایی از جدیدترین شرط استراماچونی

استراماچونی وقتی که پولش را گرفت، برای ادامه همکاری به ایران نیامد و به صورت مشروط 11 بند جدید را برای ادامه سرمربیگری در استقلال برای این باشگاه ایمیل کرد. بندهایی که مهم‌ترین آنها پرداخت یکجای قراردادش تا انتهای فصل و تضمین بودجه برای خرید بازیکنان خارجی بود. البته که استقلال با سایر بندها مشکلی نداشته و تنها این دو بند تا دیشب کار مذاکره را تداوم بخشید.

در همین راستا، وکیل استرا نیز در این مذاکرات از بند مهم دوازدهم خود نیز رونمایی کرد تا از حالا جلوی بسیاری از افشاگری‌های بعدی استقلالی‌ها را بگیرد. درواقع بند دوازدهمی تعیین شد که قرارداد جدید باید محرمانه باقی مانده و کسی از استقلال یا تیم استرا، حق افشای مفاد و بندهای قرارداد جدید را نخواهد داشت.

زمان طبیعی برای توافق دوباره

در این بین باید به این نکته اشاره کرد که استقلال برای بسته شدن قرارداد اول با استرا به روایتی بیش از یک ماه و به روایتی دیگر در حدود سه‌ ماه با این سرمربی ایتالیایی مذاکره کرده و درنهایت رگ خواب او را دزدیده تا این مربی را به‌عنوان سرمربی جدید استقلال در فصل نوزدهم معرفی کنند. این درحالی است که در همین مدت نیز گاف‌های قرارداد اول بروز داده و مشخص شد که در همان مدت زمان وسیع و البته کافی، خلأهای قانونی در این قرارداد به اندازه کافی وجود داشته که یک طرف آن بتواند به‌راحتی قراردادش را فسخ کند.

این در‌حالی است که اگر در همان روزهای پیش‌فصل، درخصوص موارد مهمی همچون نحوه واریز پول به‌ حساب و راه‌های قانونی یا حتی غیرقانونی‌اش پیش‌بینی می‌شد، هرگز کار به امروز و مذاکرات مجدد در دوحه کشیده نمی‌شد.پس پرواضح است که برای بسته‌شدن قرارداد جدید نیز نه به همان اندازه دور اول، بلکه برای مذاکره روی تمامی بندهای قرارداد و البته برطرف شدن ابهامات موجود به اندازه‌ای زمان نیاز بوده تا استرا و استقلال کار خود را به صورت قانونی و البته در اسرع وقت و با دلی خوش از سر گرفته و این همکاری را ادامه بدهند.

پاستورلا رفته بود؟

در این بین برخی اخبار از سفر پاستورلا، مدیر برنامه‌های سرمربی ایتالیایی استقلال به قطر خبر دادند و این در‌حالی است که طبق شنیده‌های «فرهیختگان»، این مدیر برنامه که حتی برای حضور در مراسم انتخاب بهترین‌های فوتبال جهان به دبی رفته بود، به قطر سفر نکرده و برای تعطیلات کریسمس به کشورش بازگشته تا مذاکرات بین وکیل سرمربی مستعفی استقلال از یک‌سو و خلیلی و رضایی و خطیر از سوی دیگر ادامه پیدا کند.

نام استرا در لیست آسیایی استقلال

لیست آسیایی استقلال روز گذشته برای فدراسیون فوتبال ارسال شد. نام 30 بازیکن این تیم را روز گذشته منتشر کردیم، ولی نکته مهم در این بین نام سرمربی استقلال بود که مشخص نبود با وجود عدم تعیین‌ تکلیف استراماچونی با آبی‌پوشان، چه‌کسی به‌عنوان سرمربی استقلال به ‌ای‌اف‌سی معرفی خواهد شد. این در‌حالی است که با پیگیری‌های «فرهیختگان» مشخص شد که نام استراماچونی و کادرش به‌عنوان مربیان استقلال در لیست اولیه به ‌ای‌اف‌سی ارسال شد و توجیه مدیران نیز این بوده که اگر قرار به تغییراتی در این زمینه باشد، نام سرمربی جدید در لیست ثانویه که یک هفته مانده به آغاز دیدار پلی‌آف ارسال می‌شود، جایگزین شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3zprj2