جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/10/09 03:33
کد خبر: 3697

لیست خرید احتمالی استقلال و پرسپولیس

​لیگ برتر ایران به نیم فصل رسید و تنور نقل و انتقالات زمستانی داغ شد.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از برترین ها: لیگ برتر ایران به نیم فصل رسید و تنور نقل و انتقالات زمستانی داغ شد. استقلالی‌ها که همچنان به دنبال راهی برای بازگرداندن استراماچونی می باشند از لیستی که این مربی ایتالیایی در اختیار باشگاه قرار داده به دنبال تقویت تیم خود در نیم فصل دوم می باشند.

طبق شنیده ها در لیست خرید استقلال مهدی ترکمان مدافع چپ پارس جنوبی، آیاندا پاتوسی هافبک فصل گذشته استقلال که در بنی یاس امارات حضور دارد و عملکرد خوبی هم نداشته، سعید واسعی هافبک خوش تکنیک پیکان و امیرارسلان مطهری حضور دارند.

گابریل کالدرون هم در راستای تقویت تیمش در فصل نقل و انتقالات زمستانی خواستار جذب سه بازیکن داخلی شده است. شهریار مغانلو مهاجم 8 گله تیم پیکان، عیسی آل کثیر مهاجم صنعت نفت و آقای گل لیگ برتر و دانیال اسماعیلی‌فر هافبک ذوب‌آهن نفراتی هستند که باشگاه پرسپولیس برای جذب آنها اقدام کرده و منتظر پاسخ رسمی باشگاه‌های متبوع این دو بازیکن است.

از آنجا که چند بازیکن پرسپولیس جایی در اندیشه‌های کالدرون ندارند، باشگاه پرسپولیس به دنبال این است تا این بازیکنان را به نوعی با بازیکنان مدنظر کالدرون معاوضه کند. امید عالیشاه، حسین ماهینی، آدام همتی و امیر روستایی از جمله این نفرات هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36w5e2