سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/10/08 16:18
کد خبر: 3685

بازیکنان استقلال فرهاد مجیدی را قبول دارند

مربی تیم فوتبال استقلال به خبرورزشی گفت: با همین دو دروازه‌بان ادامه می‌دهیم و گلر سوم نمی‌گیریم.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از خبرورزشی: بهزاد غلامپور از اینکه زهرا خواجوی توانسته رکورد کلین‌شیت پیام نیازمند که به تازگی رکورد سیدحسین حسینی را شکسته بود را جابه‌جا کند ابراز خوشحالی کرد.

 

شنیدید یک دختر رکورد پسر‌ها را شکست؟

بله! خیلی برایم جالب بود که یک دختر خانم ۲۰ ساله توانسته این کار را انجام بدهد.

 

چطور؟

رشته فوتبال ورزش سنگینی است به ویژه پست دروازه‌بانی اش که هم سخت است و هم حساس. با توجه به شرایط روحی خانم‌ها اینکه بتوانید این تعداد بازی دروازه را بسته نگه دارید، کار کمی نیست. این اتفاق خیلی خوب بود و نشان می‌دهد فوتبال بانوان ایران هم دوشادوش فوتبال آقایان در حال پیشرفت است. به این خانم تبریک می‌گویم که توانسته رکورد آقایان را بزند. این اقدام او قابل تقدیر است.

 

فکر می‌کنید این رکورد شکسته شود؟

قطعاً آقایان رکورد خانم خواجوی را می‌شکنند، چون هم بیشتر بازی می‌کنند و هم تلاش زیادی دارند که دروازه‌شان را بسته نگه دارند.

 

برنامه تمرینات استقلال برای ورود به دور برگشت چیست؟

فعلاً که تعطیل هستیم و البته هنوز تکلیف سرمربی تیم هم روشن نشده است. امیدوارم مذاکرات جدید با آقای استراماچونی زودتر به سرانجام برسد تا تیم از این بلاتکلیفی دربیاید.

 

در این مدت بدون استراماچونی کار با تیم سخت بود؟

به هر حال وقتی اوضاع بر هم ریخته باشد کار روال همیشگی اش را ندارد و باید دید که چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

 

خواسته قلبی خود شما چیست؟

من معتقدم هر کسی که مردم بخواهند و دوستش دارند را بیاورند بهتر است. چون در نهایت آن‌ها صاحبان واقعی این تیم و باشگاه هستند.

 

در این روز‌ها حرف از بازگشت فرهاد مجیدی به کادر فنی استقلال هم مطرح بود! از انصراف فرهاد تعجب نکردید؟

به هر حال فرهاد اگر هم برای مربیگری با مدیران استقلال مذاکره کرده بود برای نجات تیم از بلاتکلیفی بود و وقتی هم که متوجه شد مردم همچنان استراماچونی را می‌خواهند کنار کشید.

 

ظاهراً بازیکنان هم از ورودش حمایت کرده بودند؟

من از آنچه بین بازیکنان و فرهاد مجیدی گذشته بی‌اطلاعم ولی این را می‌دانم که بچه‌های تیم فرهاد را به عنوان یک کاپیتان و بزرگتر قبول دارند ولی امروز بحث روز تیم و هواداران بحث استراماچونی است و هوادار دوست دارد با او تیمش را در لیگ ببیند.

 

با این همه تعلل از یارگیری عقب نمی‌مانید؟

قطعاً ما در این برهه زمان را از دست می‌دهیم. موضوع یارگیری و تقویت خطوط تیم‌مان یک بحث است و موضوع حریفان بعدی در پلی آف و سپس شهرآورد و مسابقات دور برگشت خیلی مهمتر هستند و این‌ها فقط از طریق روشن شدن تکلیف کادر فنی تمام می‌شوند.

 

در نقل و انتقالات نیم‌فصل دروازه‌بان سوم جذب نمی‌کنید؟

نه! شکر خدا همین دو دروازه‌بانی که داریم خوب کار می‌کنند و مشکلی از این بابت نیست.

 

دروازه‌بان سومی هم دارید؟

به طور متناوب از دروازه‌بانان امید با ما تمرین می‌کنند که هم برای آن‌ها تجربه خوبی است و هم کم‌کم با فضای کار در تیم بزرگسالان آشنا می‌شوند.

 

ورود به دور برگشت با دو دروازه‌بان در حالی که حذفی، آسیا و لیگ را در پیش دارید ریسک نیست؟

هم حسینی و هم پورحمیدی تلاش‌شان را می‌کنند و قطعاً از پسش هم برمی‌آیند.

 

از نتایجی که در دور رفت گرفتید رضایت داشتید؟

قطعاً! با اینکه یارگیری خوبی در تابستان نداشتیم و ۱۴، ۱۵ بازیکن را هم از دست داده بودیم ولی با درایتی که استراماچونی و غیرتی که بازیکنان به خرج دادند، توانستیم امتیازات خوبی کسب کنیم و خودمان را از پایین جدول به جمع صدر جدولی‌ها برسانیم. ان‌شاءا... در دور برگشت هم با تلاش بچه‌ها و سر و سامان گرفتن کادر فنی دوباره باز هم اوج خواهیم گرفت.

 

قبول دارید ۵ امتیاز مفت را از دست دادید؟

البته که موافقم. اگر این مسائل رخ نمی‌داد هر ۹ امتیاز سه بازی آخر را کسب می‌کردیم. در دور برگشت باید این ۵ امتیاز را از دهان اژد‌ها بیرون بکشیم. ان‌شاءا... که این اتفاق رخ بدهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4mxjy3